Cakra Khan Belanja Suara Nyanyi Lagu Viral, Terima Pelbagai Reaksi Peminat

Penyanyi dari negara seberang bernama Cakra Khan ini turut terkenal di Malaysia. Memiliki bakat suara nyanyian yang lain dari lain membuatkan penyanyi ini terus diterima baik sehingga ke hari ini.

Bagaimanapun, baru-baru ini satu rakaman yang memaparkan Cakra Khan menyanyi secara santai di dalam sebuah kenderaan telah mencuri perhatian warganet. Manakan tidak, dalam rakaman itu Cakra Khan belanja suara nyanyi lagu viral di TikTok hari ini.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by CKhan✨ (@cakra.khan)

Lagu yang dinyanyikan itu adalah It’s All Coming Back To Me Now nyanyian asal Celine Dion. Biarpun hanya petikan ringkas dinyanyikan oleh Cakra Khan namun sudah cukup memadai buat peminatnya terhibur.

Berikut adalah perkongsian rakaman Cakra Khan belanja suara nyanyi lagu viral yang telah dimuat naik menerusi akaun TikTok milik penyanyi ini sendiri:

Wow, memang unik suara milik Cakra Khan ini! Apa-apa pun perkongsian rakaman tersebut telah meraih lebih 500 ribu tontonan dan 42 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai perkongsian ini di ruangan komen seperti berikut:

Komen netizen :

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : HCL

Apa komen anda?