Kenali Sara Ali Khan, Anak Tiri Kareena Kapoor Yang Manis, Bercinta Dengan Anak Shah Rukh Khan!

Anak lelaki kacak aktor terkenal Bollywood Shah Rukh Khan, Aryan Khan dikatakan bakal dijodohkan dengan anak perempuan pelakon Saif Ali Khan iaitu Sara Ali Khan. Bagaimanapun anak kedua-dua hero Bollywood ini akan dijodohkan dalam sebuah filem dan berita mengenainya kini sedang hangat diperkatakan.

Aryan Khan dikatakan sibuk belajar di Southern University of California.

Terdapat sumber yang mengatakan bahawa pengarah tersohor Bollywood, Karan Johar menyarankan agar Sara bersabar untuk membuat kemunculan pertamanya di layar perak.

“Karan meminta agar Sara sabar menantikan Aryan tamat belajar dahulu. Selepas itu, mereka berdua akan dipadankan dalam satu filem hebat,” kata sumber.

Sementara itu, Shah Rukh Khan menegaskan anak lelakinya itu tidak akan muncul dalam mana-mana filem sebagai pelakon selagi dia belum tamat pembelajaran.

Anak-anak Saif Ali Khan

 

Sara gemar mengenakan pakaian Saree.

Ini dia Sara Ali Khan. Si cantik kelahiran Mumbai, India, 13 Agustus 1993.

Si gadis bersama ayah kesayangan, Saif ali Khan!

Sara dulu pernah sangat berisi waktu masih remaja, tapi kini doi makin cantik aja 🙂

Sara Ali Khan termasuk anak yang bijak & cerdas. Dia merupakan lulusan salah satu Universiti paling popular di dunia, yakni Columbia University, New York, US.

Sara Ali Khan adalah anak kandung dari suami Kareena Kapoor, Saif Ali Khan. Muka mirip dengan ayahnya!

Saif Ali Khan menikah dengan Amrita Singh tahun 1991 dan berpisah tahun 2004.

Sara Ali Khan sangat rapat dengan ibu tirinya, Kareena Kapoor. Ini potret Sara Ali Khan bersama Kareena Kapoor, Karisma Kapoor dan Ibrahim Ali Khan.

Sara Ali Khan baru berusia 25 tahun pada 13 August 2018 lalu . Film pertamanya berjudul Kedarnath  dikeluarkan di panggung wayang pada 30 November 2018 nanti.

Cantik banget kan Sara Ali Khan? 🙂

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber  : Bollywoodlife.com via AstroGempak

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Kenali Sara Ali Khan, Anak Tiri Kareena Kapoor Yang Manis, Bercinta Dengan Anak Shah Rukh Khan!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*