“Saya Merayu Kepada Netizen Agar Tidak ‘Report’ Lagi” Tolong lah! Aliff Syukri Menangis Merayu

Usahawan terkenal Dato’ Aliff Syukri memang terkenal dengan sifatnya yang pemurah dan suka membantu orang dalam kesusahan.

Tidak hairanlah ramai yang ingin bertemu dengan jutawan kosmetik itu untuk mendapatkan inspirasi dan kata-kata semangat untuk bangkit dari kesusahan dan berjaya dalam kehidupan.

Namun baru-baru ini dia telah dikecam netizen setelah menggelarkan seorang wanita yang mempunyai masalah berat badan dengan panggilan ‘budak gem0k’.

Ak1bat kata-katanya itu, ramai netizen yang tersinggung dan ada yang melaporkan video Instagram berkenaan supaya di padam.

Perkara tersebut membuatkan Aliff marah dan dia mempertahankan dirinya dengan berkata dia tidak membuat apa-apa kesalahan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

abang nak tanya kepada korang semua adakah patut abang bantu adik ini kalau abang dapat 1000 komen tulis komen di bawah 👇🏻👇🏻bantu adik comel ini” abang akan bantu .. . . sebanrya siapa yg report ni??? baik mengaku!! bayangkan vedio abg 2 kali kena delete?? abg teramat sedih gara2 adik ni😰😰😰 Orang Malaysia memang suka mereport ke..ini dah kali ke 2 kena deklete instagram? apa salah abang sampaikan video abang kena hack gara-gara seorang budak ni punya video habis abang punya video kehapus sedangkan penonton melebihi 700,000 view sedih sangat abang sedih sedih-sedih.. . . . Kepada korang yang ingin menonton .. kehidupan Abang satu family.. jangan lupa saya subcride YouTube ang tvTelajak laris abang selalu upload video yang terbaru dan lebih panjangw dan menyeronokkan dan kepada anda yang saya sucbribe YouTube tv Telajak laris anda bakal mendapat hadiah berupa iPhone dan duit setiap bualann dah Subcride ke belum?

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Namun setelah didesak, dia akhirnya meminta maaf dan merayu agar videonya tidak dilaporkan lagi. Aliff juga berjanji akan lebih berhati-hati dalam berkata-kata dan menyatakan bahawa dia akan membantu wanita tersebut.

Sumber: Instagram via HCL

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Saya Merayu Kepada Netizen Agar Tidak ‘Report’ Lagi” Tolong lah! Aliff Syukri Menangis Merayu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*