“Btw Abah Dont Worry Kalau Anak Abah Ni Tak Kahwin Lagi, Dia happy…,”- Sherry Al Hadad Kongsi Gambar Kenangan Arw4h Ayah

Pengacara popular, Sherry Al Hadad memuat naik foto arw4h datuknya, Syed Ali Al Hadad bersebelahan dengan arw4h bapa, Syed Abdullah Al Hadad di Instagramnya.

Sambil mengimbau kenangan bersama arw4h datuk dan bapanya, kapsyen yang dibuat hos The Sherry Show ini nyata mengesankan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Salam Jumaat semua.Arwah atok saya sebelah kiri, Syed Ali Al Hadad dan arwah abah saya sebelah kanan Syed Abdullah Al Hadad. Saya tak pernah jumpa arwah atok kerana dia meninggal dunia setahun selepas saya lahir. Arwah abah pula saya meninggal masa saya umur 9 tahun. Masa kecik dulu, saya lah peneman setia arwah abah. Orang akan tegur abah dan tanya “cucu ke Tuan Syed?” “Takklah anak bongsu”. Nama Sherry pun abah yang bagi sebab dapat dari lagu Modern Talking- Cerry cerry lady. 😂😂😂😂 btw abah, dont worry kalau anak abah ni tak kahwin lagi. Dia happy hidup ngan umi n adik beradik yang lain. Eh cucu abah pun dah ramai tau.Cicit pun dah ada. Agituewwww. I love u lah Abah. Semoga roh abah dan roh atok di tempatkan di kalangan orang orang yang beriman. Al Fatihah. ❤️

A post shared by sherry_alhadad (@sherry_alhadad) on

“Salam Jumaat semua. Arw4h atok saya sebelah kiri, Syed Ali Al Hadad dan arw4h abah saya sebelah kanan Syed Abdullah Al Hadad.

“Saya tak pernah jumpa arw4h atok kerana dia meningg4l dunia setahun selepas saya lahir. Arw4h abah pula saya meningg4l masa saya umur 9 tahun.

“Masa kecik dulu, saya lah peneman setia arw4h abah. Orang akan tegur abah dan tanya “cucu ke Tuan Syed?” “Takklah anak bongsu”,” kongsi Sherry.

Malah, Sherry menjelaskan namanya adalah inspirasi dari arw4h bapanya yang gemar akan lagu Cheri Cheri Lady nyanyian kumpulan Modern Talking (1985).

“Nama Sherry pun abah yang bagi sebab dapat dari lagu Modern Talking- Cerry Cerry Lady. Btw abah, dont worry kalau anak abah ni tak kahwin lagi. Dia happy hidup ngan umi n adik beradik yang lain. Eh cucu abah pun dah ramai tau. Cicit pun dah ada.

“Agituewwww. I love u lah Abah. Semoga r0h abah dan r0h atok di tempatkan di kalangan orang orang yang beriman. Al Fatihah,” kongsi Sheery sambil disertakan foto kenangan hitam-putih.

Lalu, rakan selebriti telah meninggalkan komen terhadap perkongsian foto dan kaspyen yang dinukil Sherry.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Happy father’s day Abah❤️ Al Fatihah untuk arwah Abah. Syed Abdullah dan Lily Chee💕

A post shared by sherry_alhadad (@sherry_alhadad) on

Dalam perkembangan lain, Sherry atau nama penuhnya Shariffah Mariam Syed Abdullah Al Hadad menggalas tugas sebagai pengacara Big Stage 2019 di samping Alif Satar pada Ahad ini jam 9 malam di  Astro Ria (104) dan Astro Ria HD (123).

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: MH

Foto: Instagram Sherry Al Hadad

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Btw Abah Dont Worry Kalau Anak Abah Ni Tak Kahwin Lagi, Dia happy…,”- Sherry Al Hadad Kongsi Gambar Kenangan Arw4h Ayah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*