Fikry Ibrahim Dah Mungkir Janji ?, Peminat Terkejut Ada Babak Sentuh Wanita? Ini Komen Peminat Yang Mengejutkan

Dalam ramai-ramai pelakon lelaki, Fikry Ibrahim antara yang dikagumi dan dipuji ramai dengan prinsipnya yang tidak mahu bersentuhan dengan pelakon wanita dalam drama yang dibintanginya.

Bagaimanapun, ramai peminatnya meluahkan rasa kurang senang dengan tindakannya menerusi drama terbarunya yang kini sedang ditayangkan di televisyen.

Babak sebagai watak tunang

Menerusi drama tersebut, ada beberapa babak memaparkan Fikry bersentuhan dengan Tasha Shila yang memegang watak sebagai tunangnya di dalam drama tersebut.

Susulan itu, ada peminatnya menimbulkan prinsip Fikry sebelum ini yang dikatakan pernah berjanji tidak akan bersentuhan dengan mana-mana pelakon wanita.

Bagaimanapun ada yang berpendapat bukan mudah untuk menjaga batas apabila bergelar artis lebih-lebih lagi sebagai pelakon.  Ada yang mengatakan mungkin Fikry sekadar memenuhi permintaan pengarah.

Antara komen peminat beliau

Tidak kurang juga ada yang mempertahankan pelakon itu dengan mengatakan bahawa artis juga manusia biasa dan tidak terlepas dari melakukan kesilapan.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : Rotikaya via Viral Kami

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Fikry Ibrahim Dah Mungkir Janji ?, Peminat Terkejut Ada Babak Sentuh Wanita? Ini Komen Peminat Yang Mengejutkan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*