“Sebab tu dia No 1” – Dapat Skirt Tutup Aurat Untuk Berbasikal, Netizen Puji Tokti Hargai Hadiah Peminat

 

Walaupun namanya besar tetapi apa saja pemberian peminat tetap dihargai dan senyuman yang terpancar di wajah menunjukkan bukti keihklasan hatinya menerima hadiah dengan hati terbuka. Itulah dia kesayangan ramai rakyat Malaysia, Dato Seri Siti Nurhaliza.

Sumber: Instagram

Baru-baru ni, Tokti ada terima hadiah dari peminat dan melalui instastory beliau ada buat IG review tanda terima kasih pada individu tersebut.

Semua tahu, Tokti kini aktif dengan sukan berbasikal dan peminat tu hadiahkan persalinan sukan termasuk skirt yang boleh menutup aurat dengan lebih sempurna dekat bahagian plnggul.

Kalau saya naik basikal tu saya pakai seluar ketat, so dia bagi siap dengan skirt sekali. Terima kasih memudahkan saya. Naik basikal sambil tutup aurat.”

You all ni kan, sweet sangat!”

 

Sumber: Instagram

Video instastory Tokti tu jadi viral dekat Twitter dan ramai netizen yang tersenyum tengok gelagat Tokti tak lupa juga yang puji keikhlasan beliau.

Mana tidaknya, memang jelas terpancar di wajah Tokti yang beliau sangat seronok dan terharu lepas dihadiahkan persalinan untuk berbasikal tu.

Alahai so sweet Tokti. Humble sangat. Sangat menghargai hadiah yang peminat dia bagi.”

Dia punya happy dan suka terserlah sangat.”

Sumber: Twitter

Comelnya lah Tokti ni tau!

Sumber : Lobak  Merah

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Sebab tu dia No 1” – Dapat Skirt Tutup Aurat Untuk Berbasikal, Netizen Puji Tokti Hargai Hadiah Peminat"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*