Belum reda isu dengan Rihana 0ksana Petra, tersebar satu gambar lain

Belum reda isu tuntutan mantan isterinya, Rihana 0ksana Petra terhadap bayi yang dizakwa zuriatnya, kini satu lagi g0sip melanda Sultan Kelantan. Kali ini, tersebar gambar mesranya dengan seorang wanita bernama Diana yang dikhabarkan isteri barunya.

Bagaimanapun, ada juga spekuIasi yang menyatakan wanita itu sebenarnya isteri terdahulu Baginda sebelum berkahwin dengan Rihana.

Umum mengetahui status Baginda yang sudah berkahwin apabila satu jadual perbelanjaan Yang Dipertuan Agong pada tahun 2018 menyatakan sejumlah wang dibelanjakan untuk sewa sebuah bungal0w di Bukit Tunku untuk isteri Baginda berbangsa Ukraine / Czech.

Bagaimanapun, sehingga kini tidak ada makluman mengenai identiti wanita tersebut.

Perkahwinan dengan wanita tersebut disahkan lagi oleh kenyataan Rihana bahawa sebelum beliau, Sultan Muhammad V pernah berkahwin dengan wanita Czech, bagaimanapun ikatan perkahwinan itu terput0s kerana status wanita Czech tersebut rupanya bukan j@nda kerana belum bercer@i dengan suami terdahulu secara rasmi.

Seusai percer@ian dengan Rihana, banyak desas-desus menyatakan Sultan kini sudah mempunyai pilihan baru, malahan sudah bersedia untuk berkahwin dan melahirkan pewaris takhta kseultanan Kelantan.

Kini tersebarnya dua keping gambar beliau dengan seorang wanita barat menimbulkan persoaIan. Adakah wanita ini isteri baru beliau?

Atau adakah ini mantan madu Rihana? Ini kerana ada yang membuat spekuIasi bahawa Baginda sebenarnya tidak pernah pun mengesahkan percer@ian dengan wanita Czech tersebut.

Seorang netizen mend@kwa pernah melihat gambar lama wanita Czech itu mend@kwa ada persamaan dengan wajah wanita tersebut, tetapi bentuk bad@nnya kini dikatakan lebih ramping berbanding dahulu.

Persoalannya, adakah ini wajah Diana yang dig0sipkan isteri baru Baginda? Atau adakah ini gambar lama? Mungkinkah ini wanita yang lain?

Memandangkan pihak Istana sentiasa menjaga rahsia, nampaknya hanya masa yang akan merungkai segala persoalan ini.-

Sumber viral.bbn.my

PERHATIAN: Pihak Komedi Media tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas
komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang
terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Komedi Media juga tidak
mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak
dan tanggungjawap anda sendiri.

 

Apa komen anda?