“Indonesia Main Cara Kotor,guna khidmat toy0l untuk curi bola”- Ustaz Tunjukkan ‘Jelmaan Hijau’ Dalam Kalangan Penyokong Indonesia

Semalam perlawanan tumpuan bola sepak kelayakan Piala Dunia 2022/Piala Asia 2023 di Stadium Nasional Bukit Jalil babitkan pasukan Malaysia dan Indonesia.

Skuad bimbingan Tan Cheng Hoe menang 2-0 menentang Indonesia sekaligus naik satu anak tangga dengan berada di tempat kedua Kumpulan G…good job Malaysia!

Tapi tak sangka pula yang rupanya Indonesia ni guna ‘sesuatu’ dalam perlawanan malam tadi seperti yang dikongsikan lelaki ini di facebook.

“Kemunculan makhluk hijau dalam kalangan penyokong Indonesia, rupanya…”

Dapat dikesan dgn mengunakan pancar indera keenam saya, Kelihatan indonesia mengunakan khidmat toyol disitu untuk mencuri bola.. Insya Allah sy cuba serang dari Jauh.. Ayuhhh saka harimau serang…🐯

Cehh! Penulis ingat betullah ada ‘makhluk’ dalam kalangan penyokong Indonesia rupa-rupanya penyokong yang mewarnakan muka dan badannya dengan warna hijau.

Terceduk sebentar penulis weh.

Pemilik posting ini iaitu Norazri Medzlan ni siap tunjukkan lagi yang makhluk hijau tu akhirnya ditangkap dan dikurung dalam sangkar harimau.

Rata-rata netizen terhibur dengan posting tersebut, malah ramai yang perasan kemunculan ‘makhluk hijau’ tersebut dalam perlawanan kelayakan malam tadi.

Nasib baik la manusia, kalau bukan mau mencicit lari semua penyokong tu.

Sumber: facebook

Apa komen anda?