Lama berhajat untuk pergi umrah, Eina Azman akhirnya berlepas ke sana, bukan sahaja keluarga yang dibawanya

Siapa yang tidak kenal dengan dramatis tinggi lampai, Eina Azman yang bergelar Datin Paduka selepas bernikah dengan seorang usahawan bergelar Datuk Paduka kira-kira lima tahun lepas.

Selepas bergelar isteri, Datin Paduka Eina Azman dilihat lebih banyak menghabiskan masa dirumah dan menguruskan keluarga. Sebagai pengubat rindu peminatnya, Eina kerap memuat naik video masakan di Instagram dengan berkongsi pelbagai resepi menarik.

Bertolak ke Tanah Suci

Sebentar tadi, Eina, 24 telah memuat naik satu posting memberitahu bahawa diberi rezeki untuk menunaikan umrah bersama keluarga tercinta. Eina telah bertolak ke Tanah Suci bersama suami, anak-anak, ibu serta bibiknya.

Sudah lama berhajat pergi sekeluarga

Menurut pelakon tersebut, dia sudah lama berdoa dan mengimpikan untuk hadir ke Tanah Suci bersama keluarga tercinta. Berkat kesabarannya, dia dan keluarga berpeluang untuk menjadi tetamu Allah pada tahun ini.

Semoga dapat umrah yang mabrur

Sehubungan dengan itu, menerusi posting yang dibuat, rata-rata netizen telah meninggalkan komen diruang Instagramnya. Mereka mendoakan agar ibadah umrah yang dilakukan oleh Eina sekeluarga mendapat umrah yang mabrur.

Mereka juga berharap agar pelakon wanita itu beserta keluarganya selamat pergi dan pulang dari mengerjakan ibadah tersebut kelak.

Mulianya siap bawa bibik

Harap dipermudahkan urusan

Semoga selamat pergi dan balik

Sumber Eina Azman

Apa komen anda?