“Jangan Sebab Saya Kvrus, Serabai Orang Fitn4h Ambil D*dah”

Hangat diperkatakan mengenai pelakon cilik berbakat besar, Puteri Balqis yang berdepan kesemp1tan hidup dan terpaksa menjual buku puisinya untuk menyara kehidupan, timbul dakw4an mengatakan ibunya dan bapanya pen4gih d*dah.

Ibunya, Norashikin Mohd Aziz menafikan dakw4an dia dan bekas suaminya terbabit dalam peny4lahgunaan d*dah. Katanya lagi, fitn4h tersebut sengaja dil3mparkan oleh individu tidak bertanggungjawab untuk meng3ruhkan lagi keadaan.

“Saya dan Aqish (Balqis) jadi p3nat dengan fitn4h ini. Ber4t sangat dug4an kami. Janganlah fitn4h saya begini.

“Saya tidak pernah ambil d*dah atau buat perkara itu di lokasi penggambaran. Jangan disebabkan penampilan saya yang kvrus dan ‘serabai’ orang fitn4h saya sedemikian rupa. Saya tidak ada masa nak bersolek dalam keadaan anak saya sebegitu,” katanya kepada Harian Metro. 


Dalam pada itu, Norashikin turut menegaskan sepanjang dia dan bekas suaminya bersama mereka tidak pernah mengambil d*dah. Katanya lagi, Balqis sangat s3dih dengan tudvhan tersebut dan jika tiada perkara yang baik untuk diperkatakan tidak perlu sampai menabur fitn4h.

“Saya juga nak pertahankan bekas suami yang ditvduh ambil d*dah. Walaupun kami bukan lagi suami isteri, fakta salah mengenainya saya kena betulkan. Sepanjang kami bersama, tidak pernah ambil d*dah

“Kalau tidak ada apa yang baik untuk diperkatakan mengenai kami, janganlah sampai fitn4h. Selama 10 tahun saya dan bekas suami terbabit dalam bidang ini, tak pernah pun nak ambil d*dah. Aqish sangat s3dih dengan perkara ini,” katanya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber:Rotikaya

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Jangan Sebab Saya Kvrus, Serabai Orang Fitn4h Ambil D*dah”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*