“Saya tak pernah berg4duh dengan dia kerana orang ketiga..” Datuk Jalaluddin Hassan

Sebut sahaja Datuk Jalaluddin Hassan, siapa yang tidak mengenali pelakon veteran yang terkenal ini.

Pernah melalui keh1ilangan isteri tersayang, Datin Hashimah Mad Ehsan pada tahun 2016 sebelum berkahwin semula setahun kemudian, ada kisah pilu yang dipendamkan selama ini oleh beliau mengenai arw4h isterinya itu.

Menerusi sebuah video yang dimuat naik oleh Zayan, luahan Jalaluddin ketika ditanya apa yang ingin disampaikan kepada arwah sekiranya dia masih ada, ternyata mengundang rasa h1iba ramai netizen.

”Tiap-tiap hari saya nak minta maaf dengan dia. Saya ni g4rang kat rumah.. saya g4rang sebab saya nak yang terbaik. Saya nak isteri saya jadi yang terbaik..” kata beliau.

Berg4duh Bukan Sebab Perempuan

Malah, sepanjang perkahwinan mereka selama 40 tahun, dia tidak pernah berg4duh dengan arw4h isterinya kerana orang ketiga.

”Percaya tak saya tak pernah berg4duh dengan dia kerana perempuan lain kerana dengan siapa saya berkawan saya tak pernah r4hsiakan pada dia.. dia tahu semua..” kata beliau.

Sempat memberikan pesanan kepada semua lelaki yang bergelar suami di luar sana, tonton video penuh yang menyentuh hati ini seperti di bawah. Sebak.

VIDEO:

Jalaluddin sebelum ini mendirikan rumah tangga dengan Datin Hashimah Mad Ehsan selama 40 tahun sebelum arw4h men1inggal dunia pada 5 November 2016 akibat kompli1kasi pelbagai p3nyakit termasuklah kenci1ng manis dan paru-paru ber4ir.

Selepas lama menduda,dengan sekali lafaz, pelakon veteran Datuk Jalaluddin Hassan bergelar suami kepada Rapidah Abd Ghani, 44.

Pasangan itu disatukan sebagai suami isteri pada pvkul10.55 pagi dalam majlis akad nikah yang diadakan di Masjid Bandar Tun Hussien Onn, Kuala Lumpur.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Zayan via Siakap Keli / vanilla.kini.blog

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Saya tak pernah berg4duh dengan dia kerana orang ketiga..” Datuk Jalaluddin Hassan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*