Rosmah Gag@l Hadir Ke Perbicaraan Hari Pertama. Rupanya Dia Terp4ksa Dikejarkan Ke Hospital Selepas mengalami s4kit yang serius

Datin Seri Rosmah Mansor dimasukkan ke sebuah h0spital swasta di sini lewat malam tadi untuk menerima rawatan susulan selepas mengalami s4kit belakang dan tengkuk yang s3rius.

Kes4kitan yang dialaminya menyebabkan beliau tidak boleh duduk lama.

Rosmah yang ditemani Datuk Seri Najib Razak dimasukkan ke hospital kira-kira jam 10.30 malam tadi, menurut laporan portal Malaya Post.

Sumber yang rapat dengan bekas Perdana Menteri turut mengesahkan perkara itu.

Katanya, Rosmah yang telah menerima rawatan di hospital tersebut sebelum ini akan menjalani rawatan lanjut pagi ini.

Semalam, perbicaraan r4suah membabitkan Rosmah di Mahkamah Tinggi ditangguhkan kerana beliau mendapat cuti s4kit.

Peguamnya, Datuk Jagjit Singh memberitahu Hakim Mohamed Zaini Mazlan bahawa Rosmah tidak sihat dan doktor telah mengeluarkan sijil perakuan s4kit pada 2 Februari lalu.

Peguam itu turut mengemukakan laporan perubatan Rosmah kepada mahkamah yang mengatakan beliau dirawat di sebuah hospital swasta, kelmarin.

Rosmah ketika ini berdepan tiga pertuduhan r4suah mencecah ratusan juta ringgit melibatkan projek solar hibrid untuk membekalkan kuasa elektrik kepada 369 buah sekolah di pedalaman Sarawak.

Beliau didakwa bersubahat untuk menerima r4suah RM187.5 juta daripada Pengarah Urusan Jepak Holdings Sdn Bhd Saidi Abang Samsudin menerusi bekas pembantunya, Rizal Mansor.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Malaysia Gazette

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Rosmah Gag@l Hadir Ke Perbicaraan Hari Pertama. Rupanya Dia Terp4ksa Dikejarkan Ke Hospital Selepas mengalami s4kit yang serius"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*