‘Takutlah Dengan Mata Sendiri Suka Mencari Silap Orang’ – Ayda Jebat Komen Isu Subang Illumin4ti

 

Sebagai selebriti, setiap apa yang digayakan meskipun kelihatan kecil, akan tetap dipandang dan diberi perhatian orang sekeliling. Anting-anting dipakai penyanyi Ayda Jebat yang berbentuk mata satu menjadi pertikaian di laman sosial dan dikatakan seakan-akan simbol freemas0n atau all-seelng eye.

Malas layan benda remeh

Menurut penyanyi Temb3rang ini kepada Harian Metro, anting-anting dipakainya tidak perlu dit4kuti, setelah netizen membuat pelbagai dakw4an mengaitkannya dengan unsur illumlnati.

Jangan takvt dengan anting-anting saya, tapi takutlah dengan mata sendiri yang suka mencari sil4p orang.

Tambahnya lagi, dia tidak mahu ambil pusing berkenaan hal itu kerana menganggapnya isu remeh dan aksesori itu hanyalah sekadar fesyen.

Saya malas nak layan perkara remeh seperti ini. Tak perlu t4kut dengan apa yang saya gayakan kerana masih berpegang teguh kepada ajaran Islam. Apa yang digayakan itu hanyalah sekadar fesyen dan tiada kena mengena dengan amalan khvrafat.

Tunjuk contoh baik pada masyarakat

 

Ujar Ayda lagi, dia mempunyai tanggungjawab menjadi contoh baik demi menjadi contoh orang ramai.

Sebagai selebriti saya perlu menunjukkan contoh yang baik untuk masyarakat. Jadi, takkanlah saya nak paparkan sesuatu yang akan menjejaskan imej bvruk kepada diri saya dan umum.

Ayda dilihat menggayakan anting-anting berkenaan ketika tampil dalam rancangan Melodi di TV3, Ahad lalu sebagai tetamu. Screenshot rakaman program itu kemudiannya berlegar di laman sosial yang kemudian penyanyi itu dikritik seakan tidak sensitif dengan simbol berkenaan.

Sumber: Harian Metro

Self-proclaimed foodie yang mahu salam cium tangan pencipta Horlicks Mcflurry.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber :  OH BULAN

Apa komen anda?

Be the first to comment on "‘Takutlah Dengan Mata Sendiri Suka Mencari Silap Orang’ – Ayda Jebat Komen Isu Subang Illumin4ti"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*