Siti Sarah Dedah Rasa Bersalah Dengan Lok U

PENYANYI Siti Sarah Raisuddin meng4kui meny3sal apabila terlupa mengundang arw4h Faizal Uzir atau Lok U pada majlis pembukaan perniagaan kedai minumannya pada penghujung tahun lalu.

Sarah, 36, berkata, perkara itu membuatkan dirinya rasa bersal4h dan seb4k dengan pem3rgian meng3jut pengarah muzik itu pada 22 Januari lalu.

“Hubungan saya dengan arw4h memang sangat rapat. Di kala saya rasa diri tidak cukup bagus sebagai penyanyi, dia yang sentiasa percaya bakat saya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hi sayang

A post shared by Dap..Dap..Dap..🎵 (@sitisarahraissuddin) on

“Saya rasa bers4lah apabila terlupa mengundang arw4h ke majlis pembukaan kedai minuman saya. Arwah pernah menyatakan hasrat mahu berniaga dan minta nasihat saya.

“Saya beritahu, saya akan bantu jika mahu mencuba, tetapi hajat tak kesampaian. Saya sangat menyes4l dan sampai sekarang rasa bers4lah terhadapnya,” katanya pada pelancaran lagu terbarunya berjudul Dap Dap Dap, baru-baru ini.

Sarah juga sepatutnya dalam proses menghasilkan sebuah single balada bersama Lok U yang bakal dilancarkan selepas Aidilfitri kelak.

Sarah mengakui agak hairan apabila Lok U melengahkan untuk menyiapkan susunan lagu berkenaan sebelum pemergiannya.

“Mengenali arw4h, dia bukan jenis suka melengahkan kerja. Saya ada bertanyakan mengenai lagu itu dua hari sebelum dia meningg4l dan mengatakan lagu itu hampir siap.

“Arw4h juga meminta saya mendengar lagu ciptaanya yang didedikasikan buat arw4h Kelly dan Aji. Dia turut berhajat mahu saya menyanyikan lagu itu,” katanya.

Terdahulu, pemerg1an Lok U mengejutkan industri muzik tempatan. Arw4h menghembuskan nafas terakhir di kediamannya di Puncak Jalil, Seri Kembangan disebabkan ses4k naf4s selepas pulang dari joging.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: HM

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Siti Sarah Dedah Rasa Bersalah Dengan Lok U"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*