“Kau siapa nak cakap fasal ‘level’ Tokti?” – Lepas DSV & Naim Daniel, Netizen Tak Puas Hati Diva AA ‘C4rut’ Tokti 1su Microphone

Dua tiga hari ini, nama bekas pengacara legend, Azwan Ali atau lebih mesra dikenali sebagai Diva AA telah menjadi sebutan ramai gara-gara k0ntr0versi yang diciptanya.

Kalau sebelum ni, ramai yang b3ngang bila Diva AA kutvk Dato’ Seri Vida 1su anaknya yang sudah men1nggal dunia dan h4mun Naim Daniel kerana menjadi juara AJL34, kali ni nampaknya Azwan betul-betul bangkitkan kem3rahan netizen.

Sumber: Facebook

“Dia akan cakap tak sebut nama, tapi… jelas tu gambar Tokti. Rasanya kena s4man jugak dia ni” 

Dalam satu tweetnya yang telah diprivasikan, Azwan Ali sempat mengvtuk penyanyi nombor satu negara kerana pulang awal selepas selesai persembahan Anta Permana gara-gara 1su microphone tidak dihidupkan.

Sumber: Twitter

 

“Siti Nurhaliza if you’re watching me, kau jawablah!” 

1su ini kemudian diajukan wartawan Astro Gempak kepada Azwan Ali atas komennya terhadap penyanyi nombor satu negara itu berhubung 1su di AJL34 lepas.

Azwan di dalam temubual itu pertikaikan mengapa Tokti perlu pulang awal daripada acara majlis tersebut dan kaitkannya dengan 1su Noraniza Idris pada AJL terdahulu.

Malah tak cukup dengan itu, dia juga menyalahkan ‘supporters’ Siti yang fanatik dan meng3cam penyanyi lain. Pulak dah! 

 

“Apa masalah dia ni eh? Semua orang dia nak burvkkan” 

Video dan posting tersebut telah menimbulkan kem4rahan peminat Siti Nurhaliza dan warga netizen lain yang rata-rata tidak memahami apa sebabnya sehingga Azwan perlu mengvtuk penyanyi kesayangan ramai tersebut.

Malah tud4han Azwan yang Tokti pulang awal kerana masalah microphone juga salah kerana penyanyi tersebut terp4ksa pulang awal demi menjalani pemb3dahan kecil pada esok pagi bagi persediaan untuk menjalani proses IVF. Ish, ish! 

Sumber: Twitter

Apa-apapun admin harap netizen lain janganlah terlalu melayan sangat dengan kerenah Diva AA ni sebab seperti yang kita tahu, sikap dia memang macam tu. Kalau Tokti boleh bersabar dan diam, eloklah kita ambil langkah yang sama.

Ambillah pengajaran daripada pem3rgian Abam, “Kalau kita baik, semua orang sayang kita.”

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Lobak Merah

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Kau siapa nak cakap fasal ‘level’ Tokti?” – Lepas DSV & Naim Daniel, Netizen Tak Puas Hati Diva AA ‘C4rut’ Tokti 1su Microphone"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*