Achey ditegur Peminat Cilik, Tak Tahu Abam Telah Tiada

Menerusi perkongsian di laman Instagram, penyanyi dan pelawak, Achey ada memuat naik sekeping foto bersama peminat cilik. Namun apa yang membuatkan rasa pilu, peminat kecil ini tidak mengetahui Abam telah meningg4l dunia pada 10 Februari lalu.Dia bertanyakan kelibat arw4h kepada Achey sewaktu bertemu.

“Peminat bocey… dia tanya mana abg fad ngan abam?…aku senyum jee. dia tak sedar bocey tinggal 2… yang dia tau bocey ada 3.

“Bertiga sementara, bocey selamanya… #bocey #kitabaikramaisayang,” tulisnya.Sebak dengan perkongsian ini. Netizen turut meninggalkan reaksi di ruang komen.Terdahulu, pelawak popular Abam yang juga anggota kumpulan Bocey meningg4l dunia di kediamannya di Gombak awal pagi 10 Februari lalu. Abam meninggalkan seorang balu, Nor Hidayah dan seorang anak lelaki, Syed Uthman Hamzah Al-Juffrey yang kini berusia lapan bulan.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Foto : Instagram Achey

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Peminat bocey… dia tanya mana abg fad ngan abam?…aku senyum jee 🤣..dia tak sedar bocey tinggal 2… yang dia tau bocey ada 3… bertiga sementara, bocey selamanya 💪💪💪… #bocey #kitabaikramaisayang

A post shared by achey Bocey 013-6408967 (mngr) (@acheykintangkintung) on

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : rimbabara

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Achey ditegur Peminat Cilik, Tak Tahu Abam Telah Tiada"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*