“Agak Kurang Manis Jika Pihak lain Campur Tangan” – Isu Hukvm Faraid, Mufti Wilayah Tampil Bersuara

Kontr0versi antara pelawak Ali Puteh dan kakak iparnya, Siti Noorhidayah Mohd Ali telah mencetvskan reaksi pelbagai pihak.

Antara isv yang terp4lit adalah hukvm faraid susulan harta peninggalan Abam atau nama sebenarnya Syed Umar Mokhtar yang belum diselesaikan.

Bukan hanya netizen, malah isv tersebut telah sampai ke pengetahuan Mufti Wilayah Persekutuan Datuk Seri Dr Zulkifli Mohamad al-Bakri apabila ada netizen bertanya mengenai hukvm berkenaan.

Menerusi satu posting terbaru di Twitternya, Zuklifli menjelaskan yang pihaknya yakin keluarga terlibat sedang mengusahakan sehabis baik.

“Agak kurang manis jika ada pihak lain seolah-olah campur tangan dalam hal ini,” katanya.

Sementara itu, rata-rata netizen bersetuju dengan pendapat berkenaan.

Malah, ramai juga yang meminta supaya Zulkifli memberikan penerangan lebih terperinci mengenai hukvm faraid.

Terdahulu, menerusi sidang media tergempar pada petang tadi (Jumaat) Ali telah membuat permohonan maaf secara terbuka kepada Siti Noorhidayah.

Permohonan maaf itu susulan tindakan Ali yang memuat naik posting berb4ur em0si di laman sosial Instagramnya.

Difahamkan, isv berkenaan terc3tus selepas menonton video live yang dibuat oleh usahwan kosmetik, Aliff Syukri yang berkunjung ke rumah balu Abam.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: GEMPAK

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Agak Kurang Manis Jika Pihak lain Campur Tangan” – Isu Hukvm Faraid, Mufti Wilayah Tampil Bersuara"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*