“Betul ke ni?” – Ambulans & Kakitangan ‘Berbungkus’ Di Seksyen 7 Shah Alam, Ada Pelajar Uni Svspek C0vid-19?

Viral di Twitter semalam berkenaan dengan video yang meraih 7,200 perkongsian dimana satu kejadian yang berlaku di Seksyen , Shah Alam.

Suspek C0VID-19?

Seperti yang kita sedia maklum, terbaru Kementerian Kesihatan Malaysia telah mengumumkan jumlah lagi 190 k3s baharu dan kini telah meningkat kepada 428 k3s!

Secara langsungnya kebimbangan epidemik C0vid-19 dalam kalangan rakyat Malaysia memberi kesan terhadap video yang tul4r ini.

Kelihatan Ambulans berada di Pusat Komersial, Seksyen , Shah Alam dengan kakitangan kesihatan yang dilihat memakai perlindungan penuh masuk ke dalam rumah kedai disitu.

Ada khabar angin menceritakan  seorang pelajar IPTA di kawasan tersebut svspek C0vid-19. Namun begitu, nada warganet menjelaskan bahawa pelajar itu hanya svspek kerana ada menunjukkan gej4la-gej4la peny4kit tersebut.

Ini kerana ia memerlukan masa untuk mendapatkan pengesahan.

 

Dalam masa yang sama ada juga yang kongsikan video ambulans berpakaian yang sama dekat Jempol, negeri Sembilan.

Ramai netizen jadi bimbang kerana virvs itu makin lama makin dekat dengan mereka. Apapun, sama-samalah kita doa yang baik-baik sahaja.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Lobakmerah

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Betul ke ni?” – Ambulans & Kakitangan ‘Berbungkus’ Di Seksyen 7 Shah Alam, Ada Pelajar Uni Svspek C0vid-19?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*