Dato Aliff tunjuk cek bayar zakat. Jumlahnya buat ramai tergamam

Jutawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri menerima kec4man selepas memuat naik foto cek berjumlah RM52,500 yang dibayar kepada Lembaga Zakat Selangor.

Kata Aliff, dia bersyukur walaupun menghadapi pelbagai dug4an namun rezekinya dalam perniagaan masih menguntungkan. 

“Syukur Alhamdulillah, walaupun apa yang berlaku sekarang bisnes abang masih hebat dengan @as.legacymalaysia berminat whatsApp abang.

“Abang tidak lupakan tanggungjawab abang dan abang akan tunaikan. Setiap bulan abang akan mengeluarkan zakat untuk membantu orang di luar sana yang susah. 

“Ditambah lagi dengan masalah kegat4wan ekonomi, penyeb4ran cor0na v1rus, pekerjaan semakin berkurang. 

“Korang semua doakanlah supaya abang boleh terus cekal dan kekalkan brand abang supaya abang dapat membantu lebih lagi banyak orang di luar sana. Doakan kejayaan abang,” tulisnya di Instagram (IG) miliknya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Syukur Alhamdulillah, Walaupun apa yang berlaku sekarang.. bisnes abg masih hebat dgn @as.legacymalaysia berminat wussp abg , abang tidak lupakan tanggungjawab abang dan abang akan tunaikan. Setiap bulan abang akan mengeluarkan zakat untuk membantu orang di luar sana yang susah. Ditambah lagi dengan masalah kegatawan ekonomi, penyebaran corona virus, pekerjaan semakin berkurang. Korang semua doakanlah supaya abang boleh terus cekal dan kekalkan brand abang supaya abang dapat membantu lebih lagi banyak orang di luar sana. Doakan kejayaan abang. Whatsapp wakil saya utk buat bisnes modal rm350 -0193301502 -0132048584 -0173742851

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Walaupun niat Aliff baik, rata-rata pengikutnya tidak gem4r dengan kelakuannya yang suka menunjuk kemew4han serta bersikap riy4k.

Terdahulu, Aliff dikec4m apabila dirinya dikatakan sebagai punc4 kepada tercetvsnya kontr0versi melibatkan keluarga arwh Abam Bocey.

Bahkan, dia juga terpalit dengan beberapa kontr0versi termasuklah isu perg0lakan rumah tangga, pender4aan kanak-kanak dan single terbarunya, Cuba Bahagia.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: GEMPAK

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Dato Aliff tunjuk cek bayar zakat. Jumlahnya buat ramai tergamam"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*