“Ini kalau Datin baca mesti kecil hati dia.”

Ramai yang tertanya-tanya tentang kemelut yang melanda hubungan Datuk Aliff Syukri dan juga isterinya Datin Shahida. Terdahulu tular apabila Datin dikatakan membuat permohonan cerai dan Datuk Aliff juga pernah memuat naik surat permohonan cerai di Instagram yang menguatkan lagi khabar angin tersebut.

Walau bagaimanapun kedua-dua mereka tidak membuat sebarang kenyataan berkenaan isu ini namun mereka dilihat tidak lagi tinggal bersama. Datuk Aliff juga sering memuat naik status tentang kehidupannya yang dikatakan tidak dihargai dan tiada yang memahami keadaannya.

Melalui foto serta status terbaru yang dimuat naik di akaun Instagramnya, beliau meluahkan isi hatinya yang berpenat lelah menyiapkan tempat percutian yang akan menjadi tempat beliau dan pasangannya berehat apabila mereka tua nanti.

Penat sangat hari ini saya buat smua kerja di resort saya sbb staff smua cuti .. sy mengecat ,menanam dan byk lagi… Bila saya tengok sendiri hasil usaha selama ini hampir 4tahun saya buat sikit2.. dulu @sugehhillresortjandabaik hutan dusun buah dan sekarang bertukar jadi macam ni ..

Rasa puas daripada tempat ni hutan menjadi satu tempat percutian .. setiap minggu dulu saya gi sini make sure semua siap dan hari ni saya berehat dan bercuti di rumah saya di hari tua saya bersama pasangan saya yang memahami saya, menghormati saya dan menghargai saya satu hari nanti amin-amin yarobalalamin…

#jandabaikpahang

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Penat sgt hari ini sy buat smua kerja di resort saya sbb staff smua cuti .. sy mengecat ,menanam dan byk lagi… Bila saya tengok sendiri hasil usaha selama ini hanpir 4tahin sy buat sikit2.. dulu @sugehhillresortjandabaik hutan dusun buah dan sekarang bertukar jadi mcm ni💪💪 .. rasa puas daripada tempat ni hutan menjadi satu tempat percutian .. setiap minggu dulu sy gi sini make sure semua siap dan hari ni sy berehat dan bercuti di rumah sy di hari tua saya bersama pasangan saya yang memahami saya, menghormati saya dan menghargai saya satu hari nanti amin-amin yarobalalamin… #jandabaikpahang . . Kalau korang nak tahu sekarang ini tengah ada promosi booking awal dapat harga potongan singgah 50% .. nak tngok apa di resort sy boleh follow ig @sugehhillresortjandabaik @sugehhillresortjandabaik kalau nak harga murah booking now utk bulan depan atau x kesah bila2

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Perkongsian foto serta status tersebut mendapat reaksi dari para pengikutnya. Mereka rata-rata kurang senang dengan ayat yang ditulis yang mungkin boleh mengguris hati seorang isteri. Malah ada juga yang memberi nasihat supaya Datuk Aliff meminta maaf dan kembali ke pangkuan keluarga.

Ayat mcm nk cari bini baru je akn datang tu,dato hargai lah pasangan kita sementara dia ada depan mata ,selagi dapat kita memeluk nya,nanti bila dah kehilangan baru rasa menyesal,menangis dah tak guna lagi….balik lah rumah ,berbaik semula dgn isteri,blik ke pangkuan keluarga,ramai yg doa kan korg ni berbaik balik.

Kesiannya Datin, apa lah perasaan dia baca suami tulis macam ni, setelah susah sama2 masa awal kawin dulu, dah senang kata macam ni pulak pada isteri yang setia susah payah bersama.

Bagi saya Datin tu dah terlebih baik dan phm dato.. Cuma dato je selalu buat hal.. Saya cuma doa kan yang baik2.. Susah nak dapat macam datin yg baik, paham dan segala2 nye.. Kalau saya tak kuat sebab dato selalu buat peel dato.. Hehhehehe.. Dato hargai orang yang sayang kite dan jangan sampai Kehilangannya.

Datin dah cukup baik Dato’ . Rendahkan sikit ego Dato’ , berbaiklah semula dengan Datin. Kesian dekat anak-anak Dato’ .

 

Pasangan ini telah berkahwin selama 13 tahun dan dikurniakan dengan lima orang cahaya mata dan seorang anak angkat. Sama-sama kita doakan hubungan mereka terus berkekalan.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber:newslinking

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Ini kalau Datin baca mesti kecil hati dia.”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*