Cik B bawa kereta-kereta mewah DSV dalam kawasan rumah cvri tumpuan ramai

Anak kepada usahawan kosmetik popular, Cik B atau nama sebenarnya Nur Edlynn Zamilleen juga popular seperti ibunya, Dato Seri Vida atau lebih sinonim dengan panggilan DSV.

Bukan saja DSV malah gelagat Cik B sering kali menjadi perhatian ramai malah dilaman sosial peribadi milik Cik B juga sehingga kini memiliki jumlah followers yang bukan calang-calang iaitu lebih 500,0000 dimana pengikut dan peminat juga aktif melihat dirinya.

Setiap kali perkongsian daripada usahawan muda ini juga meraih ribuan tanda suka daripada peminat dan pengikut yang senang dapat mengikuti perkembangannya yang bersikap humble.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hi saya cikb hobi saya memancing ikan saya berumur 14 dah nak 15 asalammualaikum 👋🏻

A post shared by ᴄɪᴋʙ ʜᴀᴠᴏᴄ® 𓄁𓃠𓆉𓅿𓃰𓆏 (@cikb_havoc66) on

DSV juga sering berkongsi aktiviti dilakukan olehnya bersama Cik B dilaman sosial Instagram peribadinya dimana rata-rata pengikut DSV yang kini berjumlah 2.4 juta turut senang melihat kemesraan mereka.

Terbaru juga, DSV ada memuat naik satu rakaman video yang mencuri tumpuan ramai apabila dia berkongsi aktiviti dilakukannya bersama Cik B ketika tempoh kuarantin ini.

Cik B bawa kereta DSV curi tumpuan ramai

Ujar Cik B, dia ingin menghidupkan kereta mewah DSV lalu membawanya di sekitar kawasan rumah yang semua ketahui keluasan rumah jutawan kosmetik terkenal ini cukup luas.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mujur CIK B HEBAT..DRIVER semua cuti.. Kereta dah berSawang.. 🔴✔📍 . Sampai KUCING BUAT RUMAH kat bawah ENJIN KERETA.. Anak kucing nyorot kat bawah kereta .TIBERR ada . . .12 hari dah tak start.. CIK B tolong start..bawa round.. dalam kawasan rumah.. panaskan Enjin anak mama dah bole harap.@cikb_havoc66 . @cikb_hq_salted_egg_salmon

A post shared by Dato’ Seri Dr. Hajah Vida (@datoserivida) on

Dalam pada masa yang sama, sikap Cik B yang kini yakin diri sekali gus mengundang pelbagai komen pengikut DSV yang memuji selain dikatakan dapat melihat perubahan Cik B yang dahulunya pemalu namun kini penuh keyakinan diri.

“Seiring ngan umo… Cik B da ada confident nak ke depan…”

“Bagus Cik B… sebelum ni saya tengok Cik B seorang yang pemalu…”

“Comel betul Cik B ni”

“Banyaknya kereta jenuh naik naik”

Sumber: Instagram Cik B, Dato Seri Vida,

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: hcl

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Cik B bawa kereta-kereta mewah DSV dalam kawasan rumah cvri tumpuan ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*