“Ini Adalah Fitn4h Besar Terhadap Saya ..” – Terima Kata Cac1an, Hin4an & Mak1an, Fizo Omar Ingin Ambil Tind4kan Undang-Undang

Pelakon dan usahawan terkenal, Fizo Omar menegaskan dia tidak pernah meminta bantuan kewangan dari kerajaan atau mana-mana pihak seperti yang dihebahkan di media sosial.

Kata Fizo, dia tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang sekiranya perkara ini berpanjangan dan menjatvhkan maruah diri serta keluarga.

“Berhubung isu selebriti minta bantuan dari kerajaan, ingin saya tegaskan tak pernah minta bantuan kewangan dari kerajaan atau mana-mana pihak seperti didakwa di media sosial.

“Ini adalah fitn4h besar terhadap saya. Jadi saya tak teragak-agak untuk ambil tindakan undang-undang sewajarnya.

“Jika perkara ini berlarutan termasuklah komen kata-kata kes4t di media sosial yang boleh menjatuhkan maruah saya dan nama baik saya serta keluarga,” katanya.

Perkongsian itu dibuat menerusi sebuah rakaman video yang dimuat naik di akaun Facebook miliknya. 

Dalam pada itu, Fizo atau nama sebenarnya Wan Hafizol Wan Omar, 35, memaafkan individu terbabit dan berharap agar mereka menarik balik kenyataan yang telah dikeluarkan.

“Saya yakin apa yang jadi sebelum ini hanya salah faham sebab itu ia memberi kesan kepada saya dan keluarga sehinggakan menerima komen negat1f, cac1an, hin4an, makian terhadap saya dan keluarga.

“Saya maafkan korang semua dan tak simpan dalam hati pun dan saya berharap yang terlibat sila tarik balik sebelum saya ambil tindakan sewajarnya. 

“Saya minta maaf jika ada tindakan saya lakukan menggores hati mana-mana pihak, daripada keruhkan keadaan sama-sama kita doakan Cov1d-19 ini segera dihapuskan dan kita dapat cari rezeki bersama ,” katanya lagi.

Terdahulu, pelakon Zarina Anjoulie menempelak tindakan Fizo yang cuba merendahkan dirinya menerusi satu ruang komen di Instagram.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: GEMPAK

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Ini Adalah Fitn4h Besar Terhadap Saya ..” – Terima Kata Cac1an, Hin4an & Mak1an, Fizo Omar Ingin Ambil Tind4kan Undang-Undang"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*