“Jangan Buat Gil4 Bro, Mat1 Anak Orang!” – Fizz Fairuz Sak4t Runner Barang Basah

Datuk Fizz Fairuz nama yang yang tidak asing lagi dalam industri seni dan pernah menerima anugerah Pelakon Lelaki Popular Berita Harian. 

Fizz atau nama sebenarnya Mohd Fairuz Bin Zainal Abidin mula menjadi sebutan ketika menjayakan drama Nur Kasih bergandingan dengan pelakon Remy Ishak dan Tiz Zaqyah.

Foto: IG

Lakonannya yang menjadi tidak pernah menghampakan peminat dan industri seni. Antara lakonannya yang menjadi perhatian adalah Anak Halal, Hantv Kapcai, Gil4-Gil4 Remaja 2, Cicakman 3 dan Mun4fik.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Weiiii suami kami buat perangai lagi wei,, pecah perut kami wei 🤣🤣🤣🤣😂😂😂☺️🤣🤣 , nasib dpt runner yg sporting @hizan_syah dr @barangdapurbasah hahahahahahahhahah cc @fizzfairuzofficial dia sampai lupa nak bayar duit runner tp dah bayar tau.. hahahahahaha #dudukrumahchallenge #stayathome #artisdudukdiam #artisdudukrumah #covıd19

A post shared by Almy Nadia (@almynadiaofficial) on

Melalui perkongsian di Instagram, isterinya,Datin Almy Nadia telah merakam satu videoFizz menyambut kedatangan seorang runner barang basah di hadapan pintu rumahnya. 

Gelagat Fizz menyakat sambil memegang sebotol semburan serangga untuk membunvh kum4n buat runner tergelak besar.

Ramai terhibur dengan gelagat Fizz itu termasuk rakan artis.

 

 

 

 

Mereka juga meninggalkan komen terima kasih kerana telah memberikan aura positif buat mereka di saat Malaysia kini dalam tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP). 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: CARI 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Jangan Buat Gil4 Bro, Mat1 Anak Orang!” – Fizz Fairuz Sak4t Runner Barang Basah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*