‘Saya Bukan Untuk Dijual’- Luna Maya Ditawar RM52 Ribu Sehari

Luna Maya melalui sebuah saluran YouTube sempat menceritakan pengalaman tak disangka yang dialami beberapa bulan yang lalu. Bekas kekasih Reino Barack ini mendakwa telah ditawarkan bayaran sehingga IDR 200 juta atau sekitar RM52 ribu jika dia setuju untuk menemani seorang ahli perniagaan ke luar negeri.

Kejadian itu dialami oleh Luna Maya pada awal tahun 2020. Pada masa itu Luna Maya dihubungi oleh jurusoleh yang identitinya dirahsiakan. Kisah ini dikongsikan melalui saluran saluran YouTubenya yang berjudul “SORRY GUE NGGA ‘JUALAN”.

“Jadi pada sekitar Januari, saya menerima mesej WhatsApp dari jurusolek artis, saya tidak akan mendedahkan namanya, saya tidak terlalu rapat, tapi pernah sekali dia solek wajah saya “kata Luna Maya dalam videonya pada Rabu (1/4/2020).

Pada mulanya Luna Maya tidak mengesyaki niat dan maksud artis itu mahu menghubunginya. Sehinggalah jurusoleh itu memberitahu ada seorang ahli perniagaan yang ingin berkenalan dengannya.

“Ya, saya memberitahu bahawa tidak masalah untuk berkenalan, ya, kita sentiasa membuka tangan kita, pintu kita adalah untuk semua orang yang ingin mengenali kita, dengan tujuan yang baik, tentu saja,” katanya.

Ternyata di sebalik hasratnya untuk berkenalan, ahli perniagaan itu ada niat tersembunyi dengan Luna Maya. Wanita berusia 36 tahun itu dilihat ger4m mendapati dirinya dijual dengan bayaran ratusan juta rupiah.

“Ya, sis, tetapi jangan mar4h,” katanya seperti itu, saya masih menyimpannya, saya menangkap skrin (WhatsApp chat). Katakanlah seperti ini, ‘Dia meminta untuk dibawa ke luar negeri untuk sehari IDR 200 juta sehari,”- kata Luna Maya.

Ger4m

Luna akui, dia merasa tidak senang dengan tawaran sebegini.

“Apabila saya membaca ia jelas tujuannya mengiringinya ke luar negara sebanyak IDR200 juta  setiap hari? Hello !! Itu dalam fikiran saya, otak saya ketika itu seperti (ger4m) jika anda berada di hadapan saya, saya nak cek1k kamu”- kata wanita berusia 36 tahun itu.

Menolak

Luna Maya dengan jelas menolak jemputan itu. Dia menganggapnya satu perkara yang tidak penting dan dia tidak boleh diterima.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Murai,my

Apa komen anda?

Be the first to comment on "‘Saya Bukan Untuk Dijual’- Luna Maya Ditawar RM52 Ribu Sehari"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*