Sering Kesana Kesini, Netizen B3ngang Aliff Syukri Ingk4r PKP

Masuk hari ke-23 Perintah Kawalan Pergerakan (PKP), masih ramai lagi yang berdegil untuk keluar sesuka hati meskipun sudah dimaklumkan seorang sahaja dibenarkan keluar membeli barang dan tidak boleh keluar melebihi 10km dari kediaman masing-masing.

Bagaimanapun, hangat diperkatakan apabila jutawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri yang dilihat masih kesana kesini, berulang-alik dari Janda Baik, Pahang ke Kuala Lumpur. Difahamkan, Aliff ada memuat naik videonya bersama anak-anak berada di rumah ibunya dipercayai di Janda Baik.

Sebelum ini, anak-anaknya tinggal bersama Datin Seri Nur Shahida di rumah mereka di Kota Damansara. Susulan itu, ramai yang meluahkan rasa bengang dengan sikap d3gil Aliff yang did4kwa mengingkar arahan PKP.

Rata-rata netizen mempertikaikan tindakan usahawan itu yang ternyata tidak adil untuk rakyat lain yang patuh duduk di rumah. Malah, ramai yang tertanya-tanya bagaimana usahawa itu boleh kemana-mana sahaja bersama anak-anak dan tidak ditahan oleh pihak berkuasa.

 

Tinggal beberapa hari sahaja lagi PKP akan tamat, apa pun diharap rakyat Malaysia akan terus mematuhi arahan kerajaan untuk memastikan rangkaian jangk1tan COV1D-19 dapat diputuskan. Apa pun diharap Aliff Syukri ada penjelasan kukuh di atas tindakannya itu.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! 

Sumber: Rotikaya

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Sering Kesana Kesini, Netizen B3ngang Aliff Syukri Ingk4r PKP"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*