‘Keputusan Bed4h S1asat Mendapati….’ – Remaja Bawa Balik M4yat Teman Wanita Sejauh 15KM Direman 4 Hari

Semalam, viral mengenai kisah seorang remaja berusia 17 tahun sanggup menghantar m4yat teman wanitanya selepas mereka terbabit dalam satu kemal4ngan di hadapan kilang kelapa sawit di Felda Keratong 3 Muadzam Shah, Pahang. Menerusi laporan Harian Metro, remaja tersebut direm4n selama empat hari bermula hari ini.

Bertembung dengan seekor kerbau

Kejadian yang berlaku lebih kurang 3.30 pagi itu didakwa bermula apabila svspek dan teman wanitanya bertembung dengan seekor kerbau yang sedang baring di tengah jalan apabila mereka keluar bersiar-siar. Ekoran daripada itu, mangsa mengalami kec3deraan yang p4rah pada bahagian kepala dan disahkan meningg4l dunia.

Menurut Ketua Polis Daerah Rompin, Deputi Supritendan Azari Miskun, svspek kemudian bertindak mengangkat m4ngsa dan membawa may4t teman wanitanya itu sejauh 15 kilometer untuk dihantar ke rumah dengan menaiki motosikal tersebut. Menurut sumber, svspek telah meninggalkan may4t teman wanitanya itu di garaj tanpa memaklumkan hal tersebut kepada keluarga mangsa. May4t mangsa ditemui oleh datuknya pada keesokan hari sebaik sahaja ingin meletakkan kenderaan.

Direman selama 4 hari

Susulan daripada kejadian itu, suspek berjaya diberk4s oleh pihak polis dan direm4n selama empat hari bermula hari ini. Menurut Azari, k3s berkenaan akan disiasat mengikut Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987 memperuntukkan hukvman penj4ra minimum dua tahun dan maksimum 10 tahun serta denda tidak kurang RM5,000 dan tidak lebih RM20,000.

K3s juga disiasat mengikut Peraturan 11 Peraturan-Peraturan Penceg4han dan Pengawalan Peny4kit Berj4ngkit (Langkah-Langkah di Dalam Kawasan Tempat Jangk1tan) 2020 ( PPPB). Keputusan bed4h si4sat juga mendapati m4ngsa meningg4l dunia akibat par4h di kepala dipercayai akibat kem4langan.

Difahamkan, may4t mangsa telah dihantar ke Hospital Muadzam Shah untuk bed4h siasat.

Sumber: Harian Metro

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber : OhBULAN!

Apa komen anda?

Be the first to comment on "‘Keputusan Bed4h S1asat Mendapati….’ – Remaja Bawa Balik M4yat Teman Wanita Sejauh 15KM Direman 4 Hari"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*