“Siapa suruh jah4t sangat mulut” – Anju Lantik Peguam, Minta Amyza & Emelda Bayar RM4 Juta Serta Buat Permohonan Maaf Secara Terbuka

Nampaknya kontr0versi antara Zarina Anjoulie bersama Amyza Aznan dan Emelda Rosmila ni masih belum surut panasnya.

Baru-baru ini, Zarina Anjoulie atau lebih mesra dengan panggilan Anju ini telah membuat tuntutan pampasan sebanyak RM4 juta ke atas pelakon Amyza dan Emelda kerana telah membuat kenyataan dengan niat untuk menjatuhkan reputasi di aplikasi Instagram dan Telegram, lapor mStar.

Anju turut melantik peguam, Nurul Hafidzah Hassan yang mengatakan pihaknya telah pun menghantar surat tuntutan ini kepada dua selebriti tersebut pada Rabu lalu.

Zarina menuntut permintaan maaf dan pampasan sebanyak RM4 juta kerana menjatuhkan reputasinya melalui posting dan komen berbavr fitn4h di Telegram dan Instagram.”

Menurut peguam ini lagi, Anju telah meminta pampasan sebanyak RM3 juta kepada Amyza Aznan dan RM1 juta dari Emelda Rosmila dan meminta agar dua selebriti ini berhenti menulis dan mengeluarkan apa-apa kenyataan mengenai dirinya.

Bukan itu je, Anju turut meminta dua wanita ini untuk membuat permohonan maaf secara terbuka kerana telah menyebabkan tekanan dan mengh4sut orang ramai untuk membenc1nya.

“Zarina digambarkan sebagai individu yang jah4t dan tak bermor4l dan dia mengalami travma disebabkan ins1den ini.”

Banyak komen oleh mereka berdua yang memalukan Zarina melalui name calling dan body shaming.”

Menurul Nurul Hafidzah lagi, tindakan undang-undang akan diambil sekiranya surat tuntutan tersebut tak dijawab dalam masa tujuh hari.

Macam yang korang tahu, “peperangan” antara segelintir selebriti tanah air dan Zarina Anjoulie ini bermula bila Anju memberi komen mengenai permintaan penggiat seni yang meminta bantuan khusus dari kerajaan tak lama dahulu.

Harapnya dorang dapat selesaikan kes ini dengan baik. S4kit juga nak bayar berjuta-juta ni.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: LOBAKMERAH

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Siapa suruh jah4t sangat mulut” – Anju Lantik Peguam, Minta Amyza & Emelda Bayar RM4 Juta Serta Buat Permohonan Maaf Secara Terbuka"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*