“Seorang demi seorang meninggalkan aku disini” Ashraf Muslim Dedah Sesuatu Ketika Berada Dalam W4d

Baru-baru ini, industri hiburan tanah air dikejuutkan dengan seorang lagi selebriti yang disahkan positif Covi1d-19 iaitu pelakon Ashraf Muslim.

Pun begitu, dia dilihat masih mampu tersenyum ketika menghadapi wab4k ini dan perkara itu sekali gus membuatkan rakan selebriti dan peminat tidak henti-henti mendoakan agar dirinya cepat sembvh.

Menerusi perkongsiannya ini juga membuatkan rata-rata mendoakan hal yang sama buat pelakon ini apabila dia berkongsi rakaman ramai pesaki1t yang telah sembvh.

Ujarnya, seorang demi seorang meninggalkan dirinya di tempat raw4tan dan perkara itu turut membuatkan dirinya bersyukur kerana mereka telah sihat dan dapat berjumpa ahli keluarga.

Menjadikan ianya satu kenangan yang tidak akan dilupakan, perkongsian video pelakon ini mengundang seb4k ramai.

“Kenanganku bersama mereka takkan aku lupakan, segala ilmu yang dikongsi takkanku sia siakan. Perasaan sayang bersama mereka telah timbul dengan perwatakkan dan akhlak yang ditunjukkan pada aku.”

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Seorang demi seorang meninggalkan aku disini. Syukur pada mereka ramai yg telah sihat dan dapat berjumpa dgn ahli keluarga. Kenanganku bersama mereka takkan aku lupakan, segala ilmu yg dikongsi takkanku sia-siakan. Perasaan sayang bersama mereka telah timbul dgn perwatakkan dan akhlak yg ditunjukkan pada aku. InsyAllah setiap pesanan yg diberikan akan ku amalkan. Terima kasih sahabatku Firdaus, Abdullah, En Shamsul dan ramai lagi. Dan paling ku tidak lupakan lelaki yg berjubah yang meninggalkn senyuman padaku ini ialah lebih dikenali Hj Usman byk kata-katanya membuatku tersedar dari tidur.. terima kasih semua di wad 31. Hanya Allah yang mampu membalas kamu semua..

A post shared by Ashraf Muslim (@ashrafmuslim) on

Dalam pada masa yang sama, dia turut berterima kasih kepada kenalannya itu dan ujarnya juga bahawa yang paling dirinya tidak lupakan adalah lelaki yang berjubah dimana dapat diperhatikan menerusi video telah meninggalkan senyuman padanya yang dikenali sebagai Hj Usman.

Perkongsian pelakon ini membuatkan ramai mendoakan agar dirinya pula akan sembuh dan dapat pulang berjumpa keluarga.

Diruangan komen juga, ramai rakan selebriti terkenal tanah air seperti pelakon, penyanyi turut sama mendoakan kesembuhannya.

Doa ramai buat Ashraf Muslim

 

Sumber: Instagram Ashraf Muslim

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Seorang demi seorang meninggalkan aku disini” Ashraf Muslim Dedah Sesuatu Ketika Berada Dalam W4d"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*