Hin4 Orang Misk1n – Ning Baizura Buka Mulut Perjelas Keadaan Sebenar

Baru-baru ini vir4l isu Ning Baizura yang dikatakan tidak prihatin dengan mereka yang miski1n dan tidak berkem4mpuan.

Kejadian tersebut berlaku apabila Ning meninggalkan komen pada satu video anggota polis menegur sekumpulan kanak-kanak berkaki ayam ketika Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

Kenyataan penyanyi, Ning Baizura disalah erti gara-gara meninggalkan komen berhubung rakaman video anggota polis menegvr sekumpulan kanak-kanak berkaki ayam berkeliaran ketika Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang tular, baru-baru ini.

Menurut Ning, dia tidak berniat langsung untuk merendah-rendahkan kanak-kanak berkenaan, apatah lagi mengaitkannya dengan kemisk1nan, seperti yang dianggap oleh segelintir netizen.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

spending some quality time with my chomel mama !!

A post shared by Ning Baizura Hamzah Dalton (@ningdalton) on

“Sebenarnya saya nak letak komen dalam ruangan komen Datuk Seri Siti Nurhaliza bahawa saya bersimpati.

“Sepatutnya saya nak letak emoji sed1h tetapi tertekan emoji lain. Saya terus hantar tanpa melihat kembali apa yang saya hantar tersebut,” kata Ning Baizura.

Menurut Ning, tidak mungkin dia mahu mempert4wakan kanaka-kanak misk1n daripada keluarga sus4h kerana dia juga tahu asal usul dirinya.

“Jujur saya tersilap menghantar komen dan sya tidak sengaja. Saya bukan jenis suka komen tanpa usul periksa, cuma waktu itu saya tersalah taip.

“Ketika itu saya berkongsi video dengan anak saya, Ryan Sky Dalton dan mahu dia bersyukur dengan kehidupannya sekarang.

“Saya juga berkongsi kisah dengan Ryan yang kehidupan saya ketika kecil juga seperti kanak-kanak tersebut. Tiada niat lain melainkan simpat1,” tambah Ning lagi.

Tambah Ning, sebagai manusia kita pasti tidak akan lari daripada melakukan kesil4pan.

“Terima kasih kepada netizen yang memberikan komen positif dan berkongsi aura positif dengan saya. Apabila mendoakan yang baik, Insya-Allah hidup lebih berkat.

“Sedangkan Allah Maha Pengampun, inikan pula kita. Saya maafkan netizen, dan saya tidak mendoakan yang tidak baik untuk mereka. Saya terima sebagai tegvran,” kata Ning lagi.

Ning mengakui tidak akan menghantar apa-apa komen tanpa memeriksanya terlebih dahulu. Dia juga berharap agar segelintir netizen tidak lagi memperbesar-besarkan isv tersebut.

Sumber: BH Online

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber:GEMPAK

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Hin4 Orang Misk1n – Ning Baizura Buka Mulut Perjelas Keadaan Sebenar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*