Kongsi 4 foto bersama, Sufian terima pelbagai komen- “Pian dah jumpa jodoh”

Sejak dilihat bersama menerusi video teaser rancangan I Can See Your Voice Malaysia (ICSYVM) lagi, kedua-dua selebriti dikenali ramai, Sufian Suhaimi dan pelakon Jasmine Suraya sudah mencvri tumpuan ramai.

Apatah lagi, setelah episod terakhir rancangan berkenaan dimana Sufian Suhaimi hadir sebagai penyanyi jemputan manakala Jasmine Suraya pula menjadi penyiasat membuatkan mereka bertambah menjadi perhatian terutama peminat penyanyi itu sendiri.

Pun begitu, sekali lagi kedua-dua selebriti ini menerima pelbagai reaksi ramai apabila Sufian Suhaimi memuat naik beberapa keping foto bersama pelakon wanita itu dilaman sosial Instagram peribadinya.

Sehingga, dalam masa yang sekejap juga perkongsian foto daripada Sufian Suhaimi ini meraih lebih 60 ribu tanda suka dalam masa yang sekejap.

Kelihatan, Sufian memberitahu bahawa dia senang hati kerana dapat menjadi sebahagian daripada episod terakhir dalam rancangan hiburan yang semakin mendapat perhatian penonton.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Glad to be part of #icsyvmy3 final episode. Korang tengok tak?

A post shared by Sufian Suhaimi 🇲🇾 (@sufiansuhaimi_) on

“Glad to be part of #icsyvmy3 final episode. Korang tengok tak?” tulis Sufian Suhaimi menerusi ruangan kapsyen.

Meskipun dirinya yang bertanya kepada peminat dan pengikut adakah mereka menonton rancangan berkenaan dalam episod terakhir yang menampilkan dirinya itu namun lain pula ruangan komen dimana dihujani dengan reaksi ramai tentang foto mereka bersama.

Di ruangan komen, ada juga yang mengharapkan penyanyi ini kekal dengan pelakon itu selain merasakan mereka sweet bersama.

Reaksi ramai 

Sumber: Instagram Sufian Suhaimi

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Kongsi 4 foto bersama, Sufian terima pelbagai komen- “Pian dah jumpa jodoh”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*