Najib Razak terharu dapat hadiah daripada Ust Ebit Lew, kata-kata dari DS Najib amat menyentuh hati

Tidak sangka sebenarnya ramai yang menyayangi pendakwah terkenal ustaz Ebit Lew, meskipun pelbagai cerita tidak enak dan pandangan negati1f sesetangah pihak terhadapnya.

Malah, keperibadian dan sikap penyabar ustaz Ebit Lew juga mendapat perhatian, bekas Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Razak.

Terbaru, menerusi perkongsian di laman Facebook Najib Razak, beliau meluahkan rasa terharu dan terima kasih di atas hadiah yang cukup bermakna daripada ustaz Ebit Lew.

Menurut beliau, segala yang berlaku ini adalah ujian buat ustaz Ebit Lew, menandakan Allah kepada hambaNya. Malah, beliau juga yakin masih ramai yang menyokong usaha murni pendakw4h tersebut.

No photo description available.

 

Image may contain: one or more people and people sitting

Sementara itu, di ruangkan komen boleh dikatakan kebanyakkan netizen memberi sokongan dan kata-kata semangat buat pendakw4h tersebut untuk terus sabar menghadapi ujian.

Jika kita mampu memelihara peribadi agar sentiasa bersifat dengan semua orang, sudah pasti ramai yang akan sentiasa menyayamgi kita.

Sumber : Najib Razak

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: hmtpress

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Najib Razak terharu dapat hadiah daripada Ust Ebit Lew, kata-kata dari DS Najib amat menyentuh hati"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*