Dic4ci Kerana Rujuk Semula Dengan Bekas Suami, Ini Reaksi Padu Dari Bella Astillah

Setahun lalu, Bella Astillah telah pun dijatvhkan tal4k satu oleh Aliff Aziz. Namun tampa disangka-sangka, para peminat penyanyi kelahiran Sabah ini telah dikejuutkan dengan pengakuan daripada Bella sendiri bahawa mereka telah kembali bersama semasa wanita tersebut masih dalam iddah.

Mendapat cac1an daripada orang ramai…Bella berani ambil risik0

Sejurus perkara itu menjadi viral, secara tidak langsung ia turut menimbulkan pelbagai persoalan dan andaian daripada segelintir pihak warganet. Walaupun pelbagai prasangka dan cac1an telah tertimpa ke atasnya, wanita tersebut menerima dengan hati yang terbuka dan tidak memandang serius mengenai hal tersebut. Malah, dia juga telah bersedia mengambil sebarang risiko dengan keputusan yang dipilih itu.

Semuanya demi anak…akui kesil4pan lalu

Tidak hanya memikirkan soal diri, Bella amat mementingkan keperluan anak mereka yang berharap dapat membesar dalam keluarga yang lengkap. Menurut penyanyi itu lagi, Bella juga mengakui kesilapan dirinya kerana terlalu terbuka berkongsi masalah keluarga kepada umum dan berazam untuk lebih berhati-hati pada masa akan datang.

Manusia boleh berubah…tiada siapa boleh menghukvm

Sungguh manis apabila berhijab

Oleh sebab itu, Bella Astillah mengatakan dirinya tidak ada hak untuk menghukvm kesalahan orang lain dan  berpendapat setiap orang sentiasa mempunyai peluang untuk perbaiki diri terutama di bulan yang mulia ini.

Bella Juga turut berkongsi satu foto berisi ucapan buat nya:

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! 

Sumber: Facebook Harian Metro, Instagram Bella Astillah via Rimbabara

Apa komen anda?