Heb0h Foto ‘May4t’ Mirip Pemimpin No 1 K0rea Utara Kim J0ng Un Terseb4r di Media Sosial

Pyongyang belum mengeluarkan pengesahan rasmi mengenai keadaan Kim J0ng Un sejak Pemimpin Tertinggi K0rea Utara menjalani pembed4han j4ntung beberapa waktu lalu.

Walau bagaimanapun, berita mengenai Kim J0ng Un telah mendapat perhatian dan mengh4ngatkan berita tersebut.

Menurut IBT Times, wawancara dengan sumber tanpa nama yang disiarkan oleh Kuki News  nampaknya seperi menutup rapat isu ini ketika berhadapan dengan persoalan adakah Kim J0ng Un masih hidup?

Via IBT Times

Kini, tular gambar seorang lelaki seperti Kim J0ng Un yang disangka telah meningg4l dunia. Foto itu tersebar di dunia media sosial dan menimbulkan kekec0han.

Sebabnya, dalam foto lelaki yang kelihatan seperti Kim J0ng Un itu memakai pakaian pegawai K0rea Utara yang berpangkat tinggi dan berada dalam kedudukan berbaring.

Seorang pakar dalam isu Semenanjung Korea yang ditemuramah oleh Jang Sung Min dari Kuki News mengatakan bahawa keadaan Kim J0ng Un telah meros0t dan bertambah burvk sejak pembed4han j4ntung.

“Keadaan kesihatan Kim J0ng Un sangat serius. Kemudian pagi ini, pemerintah K0rea Utara menyimpulkan bahawa mustahil bagi mereka untuk menyelamatkannya,” kata Jang Sung Min.

kredit : Murai

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : http://transformasi.pw/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Heb0h Foto ‘May4t’ Mirip Pemimpin No 1 K0rea Utara Kim J0ng Un Terseb4r di Media Sosial"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*