“Still In This Uniform” Dua Minggu Dikuar4ntin, Ashraf Muslim Ded4h Sesuatu

Masih lagi diraw4t dan dikuarant1n di Hospital Sungai Buloh selepas disahkan pos1tif Cov1d-19 pada 12 April lalu, Ashraf Muslim reda masih lagi belum pulih COV1D-19 meskipun hampir dua minggu di w4d.

Menerusi perkongsian di Instagram, Ashraf berkata segala apa yang berlaku adalah di atas ketentuan Allah dan dia reda masih menyarung baju wad Hospital Sungai Buloh.

Perkongsian Ashraf itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang memberikan kata-kata semangat serta mendoakan semoga pelakon itu segera sembuh dari wab4k tersebut dan dipermudahkan segala urusan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hari pertama berbuka puasa dgn rakan-rakan di wad ini. Berbuka puasalah dgn penuh adab, berdoalah 5minit sebelum azan maghrib kerana waktu itu adalah waktu yg paling mustajab .Dan bersederhana lah waktu kita makan juadah berbuka puasa kerana takut nnti tak larat nak terawikh.. ok guys selamat menunaikan solat terawikh. #Wad31 #PKKN #HospitalSungaiBuloh #stopcovid19

A post shared by Ashraf Muslim (@ashrafmuslim) on

Terdahulu, Ashraf disahan posit1f COV1D-19 selepas Puteri Aishah dan PU Riz. Difahamkan Ashraf baru pulang daripada menjalani penggambaran drama bersiri di Scotland bersama Ben Amir, Puteri Aishah dan Hasnul Rahmat hujung bulan lalu.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: ROTIKAYA

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Still In This Uniform” Dua Minggu Dikuar4ntin, Ashraf Muslim Ded4h Sesuatu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*