Dikatakan Mahu Boik0t Produk dUCk, Ini Yang Berlaku Kepada Produk dUCk Yg Mengeejutkan Ramai

Akhir-akhir ini, terdapat kempen dalam media sosial oleh segelintir pihak supaya memb0ikot barangan keluaran sesuatu jenama yang melibatkan beberapa isu sensitif seperti agama dan perkauman ataupun sikap peribadi pengeluar barang tersebut.

Selain isu b0ikot produk Jakel, netizen juga bersepakat kononnya mahu memboik0t produk keluaran Vivy Yusof kerana ada beberapa kontr0versi membabitkaN usahawan itu yang did4kwa memperlekehkan nasib B40 hinggalah ditudVh meni1ru idea rekaan tudung.

Namun ia ternyata cakap kosong! 

Jenama dUCk baru saja meraikan ulang tahun keenam dan mereka telah mengeluarkan enam produk istimewa edisi terhad buat pelanggannya. Produk keluaran terbaru dari jenama dUCK itu katanya telah habis dijual dalam masa 30 minit sahaja. Eh tak jadi b0ikot ke?

Malah, difahamkan pelanggan berlumba-lumba untuk mendapatkan produk ini sehinggakan laman sesawang Fashion Valet mengalami keses4kan.

Menerusi Instastory, Vivy berkongsi kegembiraan para pelanggan yang berjaya mendapatkan produk istimewa ini.

Istilah boikot daripada netizen sebenarnya tidak memberi apa-apa impak pun kepada sesebuah perniagaan. Melihat kepada fenomena ini, ternyata kuasa membeli bukanlah terletak pada netizen. 

Mungkin hal sama akan berlaku pada Jakel. Rezeki masing-masing, siapalah kita untuk menentukannya. 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber:- CARI

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Dikatakan Mahu Boik0t Produk dUCk, Ini Yang Berlaku Kepada Produk dUCk Yg Mengeejutkan Ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*