Angkara duit insurans suami, wanita difitn4h berkhalw4t dalam rumah sendiri, yang buat fitn4h pun bukan orang lain

Dalam rumah tangga, pastinya ada turun naik. Ujian yang datang memberikan kekuatan buat pasangan untuk mengeratkan lagi cinta mereka.

Namun apabila diduga dengan sesuatu yang tak dijangka, pastinya ada diantara mereka memilih untuk menarik diri demi kebahagiaan orang sekeliling.

Hal ini dikongsikan seorang wanita di Facebook apabila dia difitn4h orang seseorang sehingga ditangkap khalw4t dirumahnya sendiri bersama suaminya yang 0KU.

Perkara itu menjadi lebih aneh apabila keluarga mertua yang sebelum ini mengabaikan anak mereka yang terlantar s4kit tiba-tiba turut sama ada di malam tersebut apabila dia dibawa ke pejabat agama kerana ditvduh ‘berkh4lwat’.

Menurutnya lagi, keluarga mertuanya dikatakan merancang pelbagai helah untuk memisahkan mereka berdua. Kemuncaknya apabila mereka turut serta berada di tempat kejadian semasa dia ditangkap dan ingin membawa suaminya balik ke pangkuan keluarga.

Lebih memed1hkan mereka tidak henti-henti bertanyakan perihal duit insurans suaminya yang sebelum ini mengalami kem4langan sehingga tidak berdaya seperti sekarang.

Susulan daripada ke3s itu, wanita tersebut dikatakan akan menfailkan pencer4ian kerana sudah tidak mampu menanggvng de3rita akibat difitn4h.

Kisah mereka yang pernah tular sebelum ini sehingga menarik minat pengarah drama memgadaptasikan perjalanan hidup mereka kini akur dengan desakan sekeliling sehingga terpaksa mengambil keputusan yang sangat sukar ini.

Susulan daripada perkongsian tersebut, warganet mulai tampil mempertahankan wanita itu daripada fitn4h yang dilemparkan. Mereka juga berharap agar wanita tersebut serta anak-anak dapat bertahan dan pastinya ada kebenaran disebalik hal yang berlaku.

Dalam muat naik video terbarunya, dia meminta agar orang ramai tidak menghent4m pejabat agama kerana mereka hanya menjalankan tugas berikutan mendapat lap0ran daripada seseorang.

Jadi, dia meminta agar memberikan pihak tersebut ruang untuk menjalankan si4satan diatas apa yang berlaku.

Sumber : Siti Rohayu

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Mediaviral

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Angkara duit insurans suami, wanita difitn4h berkhalw4t dalam rumah sendiri, yang buat fitn4h pun bukan orang lain"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*