“Seriously, I’m L0st” – Nabila Huda Mengumumkan Berita Yang Menyed1hkan Buat Ramai Sebak, Neneknya Telah Kembali Ke Rahmatullah

Pelakon Nabila Huda semalam telah berkongsi satu khabar yang menyedihkan yang mana nenek kesayangannya telah pergi buat selama-lamanya.

Meniggal Dunia Jam 7 Petang 

Menurut Nabila atau juga mesra disapa sebagai Abil, arwah nenenknya Indon Ramli menghembvskan nafas terakhirnya pada jam 7 petang semalam. Kongsi Abil, dia kini berasa begitu sedi1h sehingga terasa seperti tidak mampu bernafas atas pemergi1an insan yang membesarkannya sejak kecil lagi.

“Tapi hari ini 6 Mei 2020, Abil kehilangan nenek Abil..Dia pergi jam 7 tadi. Dia lah nenek yang jaga dan membesarkan Abil dari kecik.

“Nenek dah takda. Perkara yang paling Abil takut dalam hidup terjadi pada hari ini. Seriously, I’m lost.

“Dada rasa s4kit macam perasaan tak lepas. Abil tengah cuba untuk memahami keadaan ini. Kepada siapa yang kenal nenek, halalkan makan minum dia ya..Mintak korang semua sedekah kan al-fatihah pada arw4h nenek saya, Indon Ramli,” tulis Abil.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hari Ini Abil Nak luah perasaan dengan korang.Dalam hidup kite Mesti ada Perkara yang paling kite Takut..Macam Abil,Abil paling Takut dengan kehilangan. Abil tak pernah melalui kehilangan dalam hidup..never I imagine life without someone i love. I always scared of losing someone in my life. Sebab Abil Takut Abil tak boleh Nak lalui or Abil taktau macamana Nak go through. Abil Takut Nak lalui perasaan tu.Abil slalu fikir Kuat ke Abil untuk menghadapi situasi tu. Tapi hari ini..6th May 2020, Abil kehilangan nenek Abil..Dia Pergi jam 7 tadi. Dia lah Nenek yang jaga Dan membesarkan Abil dari kecik..Nenek dah Takde..Perkara yang paling Abil Takut dalam hidup Terjadi Pada hari ini..Seriously, I’m lost..Dada rasa sakit macam perasaan tak lepas..Abil tengah cuba Untuk memahami keadaan ni.Kepada Siapa yang kenal nenek,Halalkan makan minum Dia ya..Mintak korang semua sedekah kan al-fatihah pada arwah nenek saya, indon bt ramli..😢

A post shared by Nabila Huda (@kupu_kupu) on

Menerusi ruangan komen, rata-rata peminat dan rakan artis turut berduk4cita dan membanjiri dengan doa serta ucapan takziah buat Abil sekeluarga. Salam takziah dari kami . Al-Fatihah (dibaca).

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Murai.my/ Media Viral

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Seriously, I’m L0st” – Nabila Huda Mengumumkan Berita Yang Menyed1hkan Buat Ramai Sebak, Neneknya Telah Kembali Ke Rahmatullah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*