“Dia panas Sugu makin famous” – Jiran Ajar Buat Youtube Channel, Tapi ‘Att4ck’ Sugu Pavithra Sebab Subscribers Lagi Ramai?

Baru-baru ini, kec0h di media sosial apabila Youtuber yang popular dalam sekelip mata, Sugu Pavithra dikatakan telah diser4ng oleh netizen di ruangan komen.

Selepas mendapat lebih 300,000 subscribers, katanya ada pula h4ters yang bagi kata-kata neg4tif dan paksa Sugu untuk tutup channel dia. Komen itu ditulis dalam bahasa Tamil dan berb4ur kec4man hanya kerana tidak suka Sugu berkongsi resipi dengan masyarakat.

Semalam, seorang netizen lain pula ‘spill the tea’ pasal jiran Sugu yang cembvru dengannya. Melalui Twitter, netizen tu cerita yang jiran Sugu itu yang mengajarnya untuk upload video dan buat Youtube channel. Malah, jiran dia sendiri pun memang ada channel sendiri dengan subscribers yang boleh tahan ramai.

Tapi lepas nama Sugu melonjak naik dan mendapat lebih ramai subsribers, netizen itu mend4kwa jirannya jadi je3alous dan upload sebuah video untuk menyer4ng Sugu.

Sugu Pavithra belajar jadi Youtuber dari jiran dia berbangsa indo yang kahwin dengan local indian guy. Jiran dia ada subscriber 80k+ “je”, so panas lah anak didik dah potong jauh.”

Video itu dikatakan dah lama dan sudah pun dipad4m tapi mengikut komen-komen, jirannya itu dikatakan seolah-olah membuka ai1b pula. Tapi, melalui Youtube juga jirannya telah memuat naik satu video lain untuk memberi penjelasan tentang video tersebut. Katanya, dia tidak mahu dibanding-bandingkan dan mengaku dia tengah mar4h ketika upload video menyer4ng Sugu itu.

Tapi, melalui video itu netizen berpendapat dia tetap ‘nak menang’ dan nampak seperti masih tidak berpuas hati dengan Sugu kerana cara dia bercerita yang seolah-olah mahu memburvkkan Sugu. Dalam video tu, ada ceritakan macam mana sebelum ni dia ajar Sugu untuk buat Youtube channel dan ada juga netizen berkata sepatutnya dia pergi jela jumpa Sugu depan-depan dan selesaikan isu ini. Tak perlu sampai upload video di Youtube.

Kenapa nak de3ngki dengan rezeki orang lain? Kan lebih elok kalau kita rasa seronok untuk orang tu. Apa pun admin suka tengok Youtube Sugu Pavithra sebab very natural, keep it up!

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : LM

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Dia panas Sugu makin famous” – Jiran Ajar Buat Youtube Channel, Tapi ‘Att4ck’ Sugu Pavithra Sebab Subscribers Lagi Ramai?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*