DS Aliff Syukri Titip Pesanan Buat Ank Perempvan Sulung, Qadeja El Zahra

Usahawan Datuk Seri Aliff Syukri menitipkan pesanan istimewa buat anak perempuannya, Qadeja El Zahra di entri terbaru di laman Instagram miliknya.

Jelas Aliff, setiap bapa mahukan yang terbaik untuk anak-anak dan disebabkan itu dia mahu Qadeja menganggapnya bukan sekadar seorang bapa, namun berharap apabila anaknya besar nanti, dia orang yang paling rapat selain suami.

“Saya pasti setiap abah mahukan buat terbaik utk anak anaknya… Macam saya juga terutamanya anak perempuan supaya ada segalanya. Saya mahukan anak dara saya ces ni @qadejah_terlajaklaris ini, menganggap saya bukan sekadar sebagai seorang abah. .

“Tetapi sy nak sebagai seorang sahabat, abah, kawan yang boleh di ajak sembang, peluk, syg, Dan bila besar nanti, saya mahukan dia menjadikan saya sebagai orang yang paling rapat selain suami dia. .

“Saya akan cuba buat yang terbaik untuk anak-anak abah. Abah akan pastikan Qadejah ada segala-galanya. Ada agama, pelajaran, ada masa depan dan juga simpanan. Apa pun abah akan cuba jadi abah yang terbaik..doakan sy berjaya ya,” harap Aliff.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Saya pasti setiap abah mahukan buat terbaik utk anak anaknya… Macam saya juga terutamanya anak perempuan supaya ada segalanya. Saya mahukan anak dara saya ces ni @qadejah_terlajaklaris ini, menganggap saya bukan sekadar sebagai seorang abah. . . . Tetapi sy nak sebagai seorang sahabat, abah, kawan yang boleh di ajak sembang, peluk, syg, Dan bila besar nanti, saya mahukan dia menjadikan saya sebagai orang yang paling rapat selain suami dia. . . Saya akan cuba buat yang terbaik untuk anak-anak abah. Abah akan pastikan Qadejah ada segala-galanya. Ada agama, pelajaran, ada masa depan dan juga simpanan. Apa pun abah akan cuba jadi abah yang terbaik..doakan sy berjaya ya❤️❤️

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Aliff dan Shahida berkahwin pada Ogos 2007. Pasangan ini dikurniakan empat orang cahaya mata iaitu Ammaar Ahyan, Qadejah El Zahra, Ibraheem Adham, Yusoff Al Qardawy dan Raudhah Arshiyah serta seorang anak angkat.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber:MH

Apa komen anda?

Be the first to comment on "DS Aliff Syukri Titip Pesanan Buat Ank Perempvan Sulung, Qadeja El Zahra"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*