“Mestilah Saya Cari Lelaki Yang Berduit”, Atikah Suhaimie Dedah Sesuatu

Berdepan episod dvka putus tunang tahun lalu, namun Atikah Suhaime sudah pun bertemu kebahagiaan apabila kini sedang h4ngat bercinta dengan seorang ahli perniagaan, Datuk Lokman Teh.

Bagaimanapun, perkongsian Atikah di laman Twitternya menjadi perhatian ramai apabila pelakon itu berkongsikan pengalamannya pernah bercinta dengan lelaki yang hanya mahu menumpang kesenangannya.

Menerusi luahannya itu, Atikah berkata bekas kekasihnya dahulu pernah meminjam laptop MacBook miliknya namun memulangkannya dalam keadaan yang tidak baik.

Lebih mengejutkan, Atikah mend3dahkan lelaki berkenaan turut mengambil duitnya tetapi tidak membayar semula. Bahkan bekas teman wanita yang lain turut pernah menjadi m4ngsa lelaki berkenaan.

Berdepan pengalaman burvk itu, Atikah turut menitipkan pesanan kepada wanita di luar sana lebih baik kekal solo daripada mempunyai teman lelaki yang tiada usaha untuk mencari duit sendiri.

Malah, Atikah mengakui dia mencari lelaki yang berduit selepas melalui pengalaman buruk bersama lelaki ‘biawak hidup’.

Atikah turut meluahkan rasa sedih apabila mengenang semula perkara itu yang bekerja seperti gila tetapi akaun bank kosong sehingga tidak dapat memberi wang kepada ibu bapanya kerana mahu menampung bekas kekasihnya.

Lagi ger4m apabila bekas kekasihnya itu mengatakan bahawa Atikah sepatutnya rasa terhutang budi dengan kebaikannya.

Apa pun diharap Atikah lebih bahagia dengan kehidupannya kini dan semoga dipermudahkan untuk ke fasa seterusnya bersama kekasih.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Rotikaya

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Mestilah Saya Cari Lelaki Yang Berduit”, Atikah Suhaimie Dedah Sesuatu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*