Intan Najuwa & Razrul Tak Pernah Putus Tunang?

Umum mengetahui Intan Najuwa dan Razrul Anwar Rusli yang merupakan seorang ahli perniagaan sudah pun putus tunang pada Februari lalu selepas hampir 10 bulan mengikat tali pertunangan kerana tiada persefahaman.

Bagaimanapun, hubungan mereka menjadi bualan ramai apabila Intan dilihat ada memuat naik fotonya bersandar di bahu seorang lelaki. Meskipun foto yang dikongsikan hanya separuh, namun netizen yakin bahawa lelaki itu adalah bekas tunangnya.

Rata-rata netizen membuat spekulasi bahawa pasangan itu sudah pun berbaik dan kembali bersama. Mengulas mengenai perkara itu, Razrul seakan-akan memberi gambaran bahawa hubungan mereka tidak pernah putus dan sentiasa baik sahaja.

“Kami sentiasa baik-baik sahaja. Terima kasih,” katanya ringkas kepada mStar Online.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Intan Najuwa, 22 🇲🇾 (@intannajuwa) on

Setakat ini masih tiada kenyataan dan pengesahan mengenai status hubungan mereka daripada Intan yang mengambil langkah berdiam diri.

Namun menerusi Insta Story, Intan dilihat ada memuat naik status membalas komen netizen yang menuduhnya kembali bercinta dengan Razrul hanya kerana sudah tiada sumber pendapatan berikutan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

Intan berkata meskipun tidak mempunyai penggambaran ketika PKP namun dia masih mampu menghulurkan bantuan kepada mereka yang memerlukan. Intan turut meminta individu yang membuat tuduhan tidak berasas itu supaya memperbaiki diri.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Rotikaya

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Intan Najuwa & Razrul Tak Pernah Putus Tunang?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*