Sari Yanti Menangis Tahan S4kit, Bert4rung Nyawa…” Jep Sepahtu Pun Macam Nak Ikut Nangis Sekali

BIARPUN sudah mempunyai tiga cahaya mata, pelakon Sari Yanti memberitahu dia melalui pengalaman bersejarah ketika melahirkan anak keempatnya 6 Jun lalu.

Sari, 36, yang melahirkan anak lelaki bersama pelawak Jep Sephatu itu berkata, dia bert4rung mela4wan kes4kitan beberapa jam sebelum bersal1in.

“6 Jun 2020 hari bersejarah lagi sekali dalam hidup kakak. Hari melahirkan bayi yang ke-4 dari kandungan yang ke-6. Boleh faham tak?

Sari berkongsi menerusi laman Instagramnya.

“Ceritanya kakak masuk bilik bed4h selepas subuh tapi sang putera ambil keputusan nak keluar lambat sikit. Bert4runglah kakak nak keluarkan dia. Menangis tah4n s4kit.

“Dalam s4kit itu bersyukur sangat dengan semua jurur4wat yang bantu kakak. Terima kasih kakak ucapkan untuk kak Has, kak Riza, kak Bedah dan team,” katanya.

Menerusi lap0ran mStar pada 6 Jun lalu, Jep, 35, berkongsi berita gembira mengenai isterinya iaitu Sari Yanti selamat melahirkan anak kedua mereka.

Dalam pada itu, Sari mengimbau semula wajah suami yang sentiasa berasa di sisinya ketika menunggu proses bersalin selesai.

 

Lama juga kali ini kena bert4rung ny4wa. Syukur semuanya dah selamat.

SARI YANTI

PELAKON

“Punyalah gusar suami tunggu sebab kakak mula-mula yakin juga mungkin boleh bersali1n tengahari. Ternyata walau dah banyak kali lahirkan ba1yi pun belum tentu senang.

“Lama juga kali ini kena bert4rung ny4wa. Syukur semuanya dah selamat. Ingat balik wajah suami tunggu itu priceless. Risau campur sedih, macam dia nak ikut nangis sekali.

“Agaknya apa ntah yang dia rasa. Terima kasih sayang sebab sentiasa ada dan bagi semangat untuk I,” ujarnya.

Sementara itu, Sari mengakui pengalaman kali ini berbeza disebabkan krisis pandemik wab4k Covi1d-19 yang menyebabkan keluarganya tidak dapat bersama di hospital.

Sari bersama suami dan anak-anak.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Selamat hari Raya maaf Zahir dan Batin Dari kami sekeluarga 💚

A post shared by Sari Yanti (@sariyanti) on

“Mak, ayah dan keluarga. Biasanya bila keluar saja dari bilik bed4h ramai dah tunggu kat luar. Mak, ayah, mak cik, sepupu, kawan-kawan rapat semua ada belaka. Kali ini lain.

“Suami seorang saja yang boleh ada. Dalam suasana pandemi1k ni mama kakak kena tunggu kat rumah saja. Kali ni kiriman doa saja ikut sama. Doa mama dan doa baba.

“Doa mak, abah, seluruh keluarga dan sahabat handai. Pukul 11.44 malam baby pun selamat dilahirkan. Syukur Alhamdulillah untuk segalanya,” katanya.

Pasangan itu mendirikan rumah tangga pada 25 Februari 2017 dan turut dikurniakan seorang cahaya mata perempuan bernama Dariya Inara yang berusia dua tahun.

Sari juga mempunyai dua cahaya mata lelaki iaitu Barr Al Aliy dan Baasit Al Haq hasil daripada perkahwinan terdahulu.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Assalammualaikum.. hari ni kakak ada masa terluang sikit nak share pasal kelahiran baby baru kakak 🤗 – dah hari ke 10 hari ni., tadi pun dah pegi first hospital visit dengan Baby. 6 june 2020 hari bersejarah lagi sekali dalam hidup kakak.. Hari deliver baby yang ke 4 dari kandungan yang ke 6. Huhu.. boleh faham tak? 😅 Ceritanya kakak masuk labour room lepas subuh. Tapi sang putera decided nak keluar lambat sikit.. bertarunglah kakak nak keluarkan dia. Menangis tahan sakit. Dalam sakit sakit tu bersyukur sangat dengan nurses yang bantu kakak… terima kasih kakak ucapkan untuk kak Has.,Kak Riza, kak Bedah dan team. – 💚 (ada nama yang tak ingat sebab tengah tahan sakit kan 😅 maafkan saya 🙏) . . Suami kakak. Punyalah gusar suami tunggu. Sebab kakak memula confident jugak mungkin boleh bersalin tengahari.. ternyata walau dah banyak kali deliver baby pun belum tentu senang. Lama jugak kali ni kena bertarung nyawa. Syukur semuanya dah selamat. Ingat balik wajah suami tunggu tu priceless. Risau campur sedih , macam dia nak ikut nangis sekali.., agaknya apatah yang dia rasa.❤ – terima kasih sayang. Sebab sentiasa ada n bagi semangat untuk I 💋 @jepsepahtu . Mak ayah keluarga Biasanya bila keluar je dari labour room ramai dah tunggu kat luar… mak ayah , aunties, cousins, kawan kawan rapat semua ada belaka.. kali ni lain . Suami sorang je yang boleh ada. – Dalam suasana pandemic ni Mama kakak kena tunggu kat rumah je. Kali ni kiriman doa je ikut sama. Doa mama doa baba.. doa mak abah, seluruh keluarga dan sahabat handai. 🤲❤ . Pukul 11.44pm Baby pun selamat dilahirkan. – Subhanallah walhamdulillah walaillahaillallah .. Allahuakbar. Syukur Alhamdulillah. . . Alhamdulillah untuk semuanya Ya Allah Ya Rabb. Untuk kesakitan, Untuk pengalaman, Untuk setiap titik keringat dan air mata, Untuk satu lagi anugerah, Untuk cinta dan sayang suami, Untuk doa dan kasih ibu bapa Untuk sokongan keluarga dan sahabat .. Untuk keselamatan dan kesihatan . Untuk berjuta nikmat mu Ya Rahman Ya Rahim . Alhamdulillah. . Delivery type : normal Birth Weight : 3.34kg Time : 23.44pm

A post shared by Sari Yanti (@sariyanti) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Subhanallah. Alhamdulillah.. Allahuakbar 🤲🏻😭. . Terima kasih sayang untuk cahaya mata kedua kita ❤️🤗 @sariyanti #anakabah #babyboy #662020

A post shared by Jepsepahtu (@jepsepahtu) on

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Mstar

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Sari Yanti Menangis Tahan S4kit, Bert4rung Nyawa…” Jep Sepahtu Pun Macam Nak Ikut Nangis Sekali"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*