“Dialah punca!! Aku merasa hari ini..” – Achey

Nama Achey sememangnya cukup sinonim dengan kumpulan lawak dianggotainya, Bocey bersama dua lagi rakan gandingan, Fad dan Arwh Abam.

Namun perkembangan karier Achey dilihat berterusan menerusi beberapa cabang seni lain diceburinya, antaranya sebagai penyanyi, pelakon, pengacara dan terkini turut dikenali sebagai ‘Youtuber’.

Beliau hanya bermula menerusi rancangan realiti Bintang Mencari Bintang sebelum rezekinya terbuka luas dalam beberapa penyertaan pertandingan lain yang membuahkan hasil hingga kumpulannya, Bocey mencipta rekod dengan kejayaan dua tahun berturut-turut memenangi program Maharaja Lawak Mega.

Achey berkongsi gambar anak sempena hari bapa tarik perhatian ramai

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Dialah punca!!! .. .. .. Aku merasa hari ini.. .. Aku bersyukur pada Allah.. .. Jika tidak DIA kurniakan tiara zinnirah kepada ku… tidak dapat aku merasa gelaran sebagai bapa di hari bapa .. Walau bukan dari rahim isteriku tapi Allah isikan kasih sayang kami yang tiada arah dahulu…. kini dapat di curahkan kepadanya.. .. Ayah akan lakukan sebaik mungkin untuk kamu nak.. .. Maaf ayah pohon kepada awak n mama jika ada kekurangan pada ayah dalam menjalankan tanggungjawap.. .. Ayah sayang awak ucuk achammm.. . #tiarazinnirah #happyfathersday #kintangkintung #yangterindah #kitabaikramaisayang #gengasap

A post shared by achey Bocey 013-6408967 (mngr) (@acheykintangkintung) on

Dialah punca!!!.. Aku merasa hari ini…. Aku bersyukur pada Allah….Jika tidak DIA kurniakan tiara zinnirah kepada ku… tidak dapat aku merasa gelaran sebagai bapa di hari bapa .. Walau bukan dari rah1im isteriku tapi Allah isikan kasih sayang kami yang tiada arah dahulu…. kini dapat di curahkan kepadanya….Ayah akan lakukan sebaik mungkin untuk kamu nak…. Maaf ayah pohon kepada awak n mama jika ada kekurangan pada ayah dalam menjalankan tanggungjawap….Ayah sayang awak ucuk achammm.. .

SEKALI ISTERI SENDIR KOMEN :

😭😭😭😭😭😭 kami syg awak ayah

KOMEN NETIZEN :

lamat hari ayah achey smoga sehat slalu dan semoga pnjang umur

Sabar ada hikmah di sebalik kedukaan kalian.Kak Jee doakan kalian murah rezeki dlm segala bidang,insha allah akan ada kemanisan di kemudian hari.aamiin³ ya rabb…

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Instagram Achey Bocey

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Dialah punca!! Aku merasa hari ini..” – Achey"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*