Dua Pasang Kekasih Kena Srbu Kant0i Tinggal ‘Bers4ma’ Satu Rumah, Rupanya Dah Lama

Seramai 30 penduduk termasuk badan bukan kerajaan (NGO) menyrbu sebuah rumah di Seberang Takir, Kuala Nerus Terengganu berjaya membngkar ‘rahsia’ dua pasangan kekasih yang tinggal bersama tanpa ikatan yang sah.

Rupanya setelah diselidiki, dilaporkan yang mereka telah tinggal serumah sejak setahun yang lalu.

Malah 2 pasang kekasih itu juga tidak mengendahkan penduduk setempat meskipun rumah itu telah diserbu beberapa kali sebelum ini, lapor Berita Harian.

Ketika serbuan pukul 10 malam pada Ahad, ada tiga individu dalam rumah tersebut iaitu dua lelaki dan seorang wanita yang merupakan ibu tunggal. Namun salah seorang lelaki yang juga pemilik rumah tersebut sempat melrikan diri sewaktu srbuan dilakukan.

Dua individu yang berada di dalam rumah mengaku mereka adalah pasangan kekasih dan tinggal bersama dua lagi rakan iaitu lelaki yang melrikan diri sebelum ini serta kekasihnya yang secara kebetulan keluar membeli barang ketika srbuan.”– Ketua Skuad Skim Rondaan Sukarela (SRS) Kawasan Rukun Tetangga (KRT) Teluk Ketapang, Zainuddin Awang

Ujarnya, wanita berusia 30an itu mengaku lari dari rumah kerana ingin tinggal bersama kekasihnya.

Bagaimanapun Zainuddin berkata, pihaknya hanya memberi nasihat namun jika masih berdegil tindakan tegs akan diambil keatas mereka.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber:Lobakmerah

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Dua Pasang Kekasih Kena Srbu Kant0i Tinggal ‘Bers4ma’ Satu Rumah, Rupanya Dah Lama"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*