Si Isteri Sanggup Doa Ibu Suami Cepat M4ti Gara2 Hal Ini

Sebuah rumah tangga yang bahagia bukan sahaja melibatkan suami dan isteri malah hubungan baik dengan keluarga kedua belah pihak.

Menerusi perkongsian di Facebook Kisah Rumah Tangga terdapat luahan yang dibuat daripada seorang suami mengenai isteri dan keluarga mertuanya.

Menurut lelaki itu, hubungan dia bersama keluarga isteri itu tidak baik justeru dia tidak ada dalam group (kumpulan) WhatsApp keluarga.

Lebih mengejutkan apabila isteri yang disayangi sanggup mengeluarkan kata kes4t terhadap ibu suaminya.

“Saya saja periksa telefon bimbit isteri saya baru-baru ini. Dalam group keluarga dia saya tak ada sebab keluarga dia rasi1s. 

“Saya saja scroll group chat dia. Pedi1h dan terk1lan pun ada. Bini saya orang paling rapat dengan saya cakap dalam WhatsApp group dorang, mendoakan emak saya m4ti.

“Berderau saya rasa. Selain tu adik beradik ipar ni suka kutvk keluarga saya. Saya rasa benda ni keterl4luan,” kongsinya.

Tambah lelaki ini, keluarga isterinya pernah menyatakan hasrat untuk menghantar s4ntau. 

“Bini saya kalau balik kampung (saya tak ikut) emak saya selalu masakkan bungkus untuk dorang dalam perjalanan. Banyak kali..

“Siap cakap nak sant4u nak bagi Koronav1irus kat emak saya. Kalau korang sebagai suami atau berada di tempat saya apa korang buat?

“Lagi satu keluarga belah saya belajar agama dan boleh hukvm orang masuk ner4ka bagai.. Adakah ini kesan dari ilmu dia belajar?” kongsinya lagi.

Menjengah di ruangan komen, rata-rata warganet meminta dia bersabar dan menyelesaikannya dengan cara baik.

Foto: Google

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: GEMPAK

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Si Isteri Sanggup Doa Ibu Suami Cepat M4ti Gara2 Hal Ini"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*