“Hanya 250 tetamu yang..” Mira Filzah dedah sesuatu pasal majlis perkahwinannya

Selamat mengadakan majlis khatam Al-Quran bersama adik perempuannya semalam, Mira Filzah mengakui berdebar menantikan hari pernikahannya dengan Wan Emir Astar dijangka bakal berlangsung Oktober depan.

Menurut Mira, dia menyerahkan segala persiapan kepada perancang perkahwinan serta pengurusnya bagi memastikan hari bahagianya berjalan lancar memandangkan dia sibuk dengan jadual kerja yang padat.

“Saya terikat dengan jadual kerja yang padat, jadi saya tidak begitu memikirkan sangat soal persiapan perkahwinan. Banyak kerja yang perlu disiapkan antaranya tugas pengacaraan untuk program Nona serta beberapa sesi fotografi sebagai duta produk.

“Walaupun urusan persiapan perkahwinan diserahkan kepada perancang perkahwinan, tetapi saya tetap hadiri perjumpaan yang diadakan. Apabila semua benda datang secara serentak, mulalah timbul perasaan berdebar.

“Namun, saya bersyukur segala perancangan sudah hampir selesai dan semuanya berjalan mengikut seperti apa yang dirancangkan,” katanya kepada Harian Metro.

Masih merahsiakan mengenai tarikh pernikahannya, Mira berkata majlis itu akan diadakan secara sederhana susulan pandemik Cov1id-19 dan perlu mematuhi SOP yang ditetapkan.

“Majlis pernikahan dan resepsi akan diadakan secara kecil-kecilan saja. Saya tidak mahu mengadakan majlis yang besar kerana tidak berani menanggung ris1iko berikutan negara kita masih belum menang memer4ngi Covi1d-19

“Hanya 250 tetamu yang akan diundang ke majlis saya nanti demi mengikut saranan kerajaan supaya mengamalkan langkah penjar4kan fizikal. Pada masa sama juga saya mahu mengelakkan daripada timbulnya sebarang k0ntr0versi,” katanya.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Rotikaya

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Hanya 250 tetamu yang..” Mira Filzah dedah sesuatu pasal majlis perkahwinannya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*