“belum halal dah pelvk-pelvk”- Ayda Jebat Dan Nabil Mahir Dibid4s Netizen Gara2 Foto Ini

TINDAKAN pasangan selebriti Ayda Jebat dan Nabil Mahir berkongsi sebuah foto sempena Hari Kebangsaan Malaysia Ke-63 pada Ahad menerima kec4man netizen.

Rata-rata menegvr dan berpendapat aksi mesra berpelvkan di hadapan hiasan tanaman berbentuk bendera Malaysia sebagai tidak sesuai berikutan belum mempunyai ikatan yang sah.

“Selamat Hari Merdeka yang ke-63, Malaysia! Terima kasih kepada semua yang telah berkorban nyawa demi Malaysia dan kebebasan untuk kita semua. Kami sangat bertuah menjadi rakyat Malaysia,” tulis Nabil.

Perkongsian yang dimuat naik di laman Instagram Nabil itu menerima lebih 100 komen yang memberikan pendapat masing-masing.

 

Jangan pelvk-pelvk gitu… belum halal lagi.

NETIZEN

Malah, ada yang membandingkan mereka dengan pasangan penyanyi Syamel dan Ernie Zakri yang masih menjaga batas antara satu sama lain walaupun baharu mengikat tali pertunangan.

“Jangan pelvk-pelvk gitu… belum halal lagi. Cuba tengok Syamel dengan Ernie tu, tak geleti1s macam ni… tu fasal orang suka.

“Har4m lagi hoi. Ada juga netizen komen pasangan romantik! Belum akad nikah celah mana boleh pelvk-pelvk, tak susah pun akad nikah bro.

“Alahai… belum kahwin, belum halal dah pelvk-pelvk. Tak panjang jodoh macam ni,” komen beberapa netizen.

Ayda dan Nabil sebelum ini sering berkongsi foto dan video di kediaman yang sama.

Ayda dan Nabil mengikat tali pertunangan secara dalam talian (online) pada 28 April lalu.

Kisah perhubungan pasangan selebriti ini mula menjadi perbualan hangat netizen apabila Ayda berkongsi foto cincin lamaran yang diterimanya semasa ulang tahun kelahiran ke-28 pada 18 Mac lalu.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Happy 63rd Merdeka Malaysia!! Thank you to all who have sacrificed their lives for the sake of Malaysia and give us freedom. We are so blessed to be a Malaysian. 💚 #Merdeka #MalaysiaPrihatin #NabilMahir #AydaJebat #Malaysia

A post shared by Nabil Mahir (@nabilmahir) on

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: MSTAR

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“belum halal dah pelvk-pelvk”- Ayda Jebat Dan Nabil Mahir Dibid4s Netizen Gara2 Foto Ini"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*