Nora Ariffin Diuji Lagi! Selepas Kehilangan Suami & Anak Kini Seorang Lagi Meningg4l Dunia

 Setiap yang hidup pasti akan merasakan kematian. Namun bagi penyanyi Nora Ariffin, kebelakangan ini banyak kem4tian yang berlaku begitu dekat dengan kehidupannya.

Bermula dengan kematian suaminya, Johan Nawawi pada 2017 dan diikuti dengan kem4tian anaknya pula, Alif Johan pada 2019, satu lagi berita kem4tian menyusul.

Menerusi Instagram Nora, penyanyi Di Persimpangan Dilema ini memaklumkan bahawa ibu mertuanya, Nora Abdullah (ibu arwah Johan Nawawi) telah meningg4l dunia hari ini pada pagi tadi (2 September 2020). 

Dalam kenyataannya di media sosial tersebut, dia berharap ibu mertuanya ditempatkan bersama para solehin dan dapat bertemu dengan suami dan anaknya di sana nanti. Sedihnya… 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 September 2020 Innalillahiwainna ilaihi rajiuunnn. Dukacita dimaklumkan…. Ibu mentua tersayang saya Mami, Puan Nora Abdullah yg telah kembali kerahmatullah pagi tadi dengan tenang. Semoga mami ditempatkan bersama org beriman. Serta dapat bertemu dgn insan2 tersayang. Suami, anak & cucu tercinta. Arwah Baba, arwah Johan & arwah Alif. Jenazah akan dikebumikan di tanah perkuburan Bukit Kiara Al- fatihah.😢😢😢😢

A post shared by NORA ARIFFIN (@itsnoraariffin) on

Netizen bersimpati dengan Nora

Rata-rata netizen di media sosial mengucapkan takziah buat Nora dan mendoakan semoga penyanyi ini tabah dengan dug4an yang dihadapinya itu.

Ujian yang menimpa Nora ini juga mendapat perhatian personaliti TV3, Fedtri Yahya yang juga bersimpati dengan penyanyi ini.

Untuk info, arwh Nora Abdullah ialah pelukis komik wanita pertama negara dan terkenal dengan hasilnya tentang lagenda Cik Siti Wan Kembang pada tahun 1955 dan diterbitkan semula dalam majalah Gi1la-G1ila dan Salina pada tahun 1980-an.

Takziah buat keluarga Nora Ariffin. Al Fatihah… 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : LOBAK MERAH

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Nora Ariffin Diuji Lagi! Selepas Kehilangan Suami & Anak Kini Seorang Lagi Meningg4l Dunia"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*