Bekas Pembantu Peribadi Kesayangan Aliff Syukri Meningg4l Dunia

Sebentar tadi menerusi info yang diterima, bekas pembantu peribadi kepada usahawan kosmetik popular Dato Seri Aliff Syukri yang dikenali sebagai Ghazi dikhabarkan telah meningg4l dunia.

Berpunca Daripada App3ndiks

Menerusi hantaran beberapa sahabat terdekat Allahyarham Ghazi atau Muhammad Ghazali B Hj Mat Lawi men1inggal dunia dipercayai berpunca daripada penyak1it append`iks yang dihadapinya. Malah keadaan Allahyrham juga semakin ten4t sejak beberapa hari yang lalu.

Terdahulu, Allahyrham Ghazi menarik perhatian ramai dan menjadi tanda tanya pengikut Aliff Syukri apabila kelihatan seorang jejaka kacak sering bersama keluarganya sebelum dia mengundurkan diri sebagai pembantu peribadi usahawan itu.

Shahida Luah Rasa Sedih

Dalam pada itu, menerusi hantaran isteri kepada Aliff iaitu Datin Seri Nur Shahida, dia meluahkan rasa sedih atas perkhabaran tersebut.

Menganggap Allahyrham seperti adiknya sendiri, Shahida memohon orang ramai untuk sama-sama mendoakan roh Allahyaham dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang yang beriman. Salam takziah dari kami di . Al-Fatihah (dibaca).

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Murai.my

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Bekas Pembantu Peribadi Kesayangan Aliff Syukri Meningg4l Dunia"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*