“Janda Pun Ada Taste” – Norish Karman Dedah Lelaki Bawah 30-an Beratur Ajak Kahwin

Seakan memberi bayangan bahawa wujud orang di sekelilingnya yang seolah-olah berasa kurang senang dengan kehadirannya untuk dijadikan sebagai seorang kawan, pelakon Norish Karman merasakan seperti ada wanita yang cuba mengelak daripada dekat dengannya kerana bimbang dengan statusnya sebagai seorang janda.

"Janda Pun Ada Taste" - Norish Karman Dedah Lelaki Bawah 30-an Beratur Ajak Kahwin

Ujar Norish lagi, beliau turut mendedahkan kebanyakan wanita kini mempunyai hubungan sulit dengan lelaki lain biarpun berstatus isteri orang.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Yer betul NK ni membosankan.. Sekadar ibu tunggal lapan orang anak yg bergantung pd ku…. Dah la janda tak kaya tak glamour kan macm korang2 ada laki ada harta sbb korang bawah sket dari dumblonde tanpa laki korang kerja kerani pun blum tentu lulus…sbb ada laki la korang bole kaut duit buat business….ada laki la bole yak yak yeehh sana sini macm Happy Family TiL Jannah 🤣🤣🤣 Padahal tak bahagia 🤣masing2 ada extra affair tapi demi status demi kekayaan….. so tak bole la kawan dgn janda macm Aku nanti takut rampas laki korang erk🤣🤣 atau rampas tunang korang erk ??🤣 Hagak3 laa ..janda pun ada taste maa…wa baru 46 bukan 96yrs old ma…..jejaka bwh umur 30thn pun beratur nak kawin wa maaa…siap Mak Ayah dorang pun sayang wa ma….. TeTapi wa yg TAK NAK…NK blum bersedia utk ketepikan anak2 dan ibu Bapa yg menDoakan kejayaan Ku….still long way to go to achieve success for my kidz life… Korang kata aoe ,NK dah tak relevan krn IG followers tak juta2 ?? Well dlm ig ni semua genuine followers…wa tak beli..sbb Wa tak reti fake my life…what U see us what u get…..what u see is what i am with my kidz….cuma kami takdelah nak upload muka sedih ke muka rak makan…Socmed ni kena upload yg helok2 yg positive tapi bukan la sampai Fake ur happiness tu korang la dgn Fake life korang.. Ada mulut2 kata ,NK tiada kepentingan melainkan NK bijak mengampu dan bersosial…🧐 Maka yg konon kaya bergaul dgn yg have2 saje.. Yang konon ada pangkat bersosial dgn yg berstatus mewah dan berjaya saje… Yg kini ada business besar business hebat ada mentor la ada leader la bagai dah takde masa sbb ive nothing… Aku telah pilih utk tenggelamkanlah diri ku dalam lautan tasawuf yang akan membawa diri setiap individu mengecap kebahagiaan yang hakiki. Islam akan menjadi kuat apabila pendukungnya adalah mereka yang berjaya menundukkan hawa nafsu keduniianya . Islam akan kelihatan indah pada mukmin yang jiwanya terpancar rahasia makrifat . Allah tidak memandang fisik manusia . .maka dari itulah mari kita sama”melihat kedalam hati kita masing”.. Kan sudah dipesan2 Bhw org yg bijak adalah org yg mengingati MaTi…. Bukan org2 yg menikmati Dunaiwi…. Kamu yg mane erk ???

A post shared by NORISH KARMAN (@thenorishkarman) on

“Sebab ada lakilah korang boleh kaut duit buat bisnes, ada lakilah boleh yak yak yeah (bergembira) sana sini macam keluarga bahagia sampai syurga. Padahal tak bahagia, masing-masing ada extra affair (hubungan sulit), tapi demi status demi kekayaan.”

Kata Norish, tiada apa yang perlu dibimbangkan kerana beliau sendiri mengakui langsung tidak pernah ambil pusing soal mahu mendirikan rumah tangga semula selepas bergelar ibu tunggal.

"Janda Pun Ada Taste" - Norish Karman Dedah Lelaki Bawah 30-an Beratur Ajak Kahwin

“Agak-agaklah, janda pun ada taste (selera). Aku baru 46 tahun, bukan 96 tahun. Jejaka bawah umur 30 tahun pun beratur nak kahwin aku maa. Tetapi aku yang tak nak. Aku belum bersedia untuk ketepikan anak-anak dan ibu bapa yang mendoakan kejayaanku.

Seakan sudah boleh dijangka, menjengah ke ruangan komen rata-rata pengikutnya akui bukan mudah untuk seseorang wanita memegang status janda. Hal ini kerana banayk andaian buruk acap kali dilemparkan buat golongan ini.

Untuk rekod, Norish  sebelum ini pernah berkahwin dengan ahli perniagaan Datuk Hashimuddin Abdul Kadir pada Januari 1998. Namun hubungan yang dibina tidak berpanjangan selepas kedua-dua mereka memutuskan untuk bercer4i pada Julai 2008.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Beutifulinara

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Janda Pun Ada Taste” – Norish Karman Dedah Lelaki Bawah 30-an Beratur Ajak Kahwin"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*